Kære alle, der er interesseret i en ny hjemmeside Jeg er nystartet freelancer og tilbyder gratis eller meget billig design og udvikling af hjemmesider - for at få nogle referencer selvfølgelig. Primært er jeg interesseret i at lave nogle mindre løsninger, der fx indebærer design og nogen CMS-styring (enten custom eller open source), men jeg er åben for det meste. Kontakt mig enten via Amino eller se min hjemmeside. Al kode er naturligvis standard-baseret, semantisk HTML og CSS, optimeret til visning i alle browsere, og venlig overfor søgemaskiner :-) I applikationsudvikling bruger jeg PHP/MySQL og jquery. Tilbuddet om gratis eller billig afhænger naturligvis af opgaven :-) Om mig selv: 27 år, arbejder fuldtid som salgschef og onlineansvarlig i et mobilselskab. Jeg har ansvar for virksomhedens websites, hvilket bl.a. indebærer optimering af konvertering, salgstragt, navigation, brugervenlighed, analyse og meget mere. |
Hej Phillip.
Så dit indlæg, og kunne måske godt være interesseret da vi søger mulighed for at hoste vores egen sites.
Vi kan kontaktes via www.sayjes.dk
mvh Jes