HEY. Jeg har en fantastisk nyhed, som jeg vil dele med dig. Jeg har fået den unikke mulighed for at afholde et indlæg på iværksættermessen, Køge, den 27 marts. Kommer du til iværksættermessen, det er helt gratis for besøgende? Som du allerede ved, så har jeg kun været i gang i ca. 7 måneder, hvor jeg har stillet min viden om salg og kommunikation gratis rådighed for iværksættere. Så jeg glæder mig fantastisk meget til at komme endnu tættere på iværksættere, som dig. Jeg lover på min KIBSGAARDBlog, at jeg vil gøre mit til, at iværksætterne får gratis adgang til den samme viden, som større virksomheder betaler en formue for. Derfor bliver mit indlæg højst sandsynligt helt anderledes end de andres indlægsholdere. Jeg står på Iråd scenen kl 9.30 og er vild morgen frisk og på de 30 minutter jeg har til rådighed, vil du opleve energi, engagement og uundværlig viden for en iværksætter der vil skabe større omsætning i år. Kom og opleve. Gå ikke glip af unikke muligheder på messen, læs videre, da jeg er der ude hele dagen og skal selvfølgelig også med til Aminotastic 2010. Har du en stand på iværksættermessen, så har jeg et specielt tilbud til dig, hvis du er tilmeldt KIBSGAARDBlog's nyhedsbrev. Kommer du til messen som besøgende, så har jeg også et specielt tilbud til dig, hvis du er tilmeldt KIBSGAARDBlog's nyhedsbrev. Det er efter ”først til møllen” princippet. Syntes du at ovennævnte er et godt tilbud til iværksættere ? Du kan læse mere om programmet for iværksættermessen her. Have en super indtægtsgivende uge. De bedste hilsner Glenn Kibsgaard. |
Gode input og spørgsmål, har du i hvert fald givet mig.
Din evne til at sætte tingene i perspektiv på en god måde, selv om jeg jo "godt ved det", var for mig en positiv oplevelse -tak for det.
Pøj pøj med dagen Glenn.
Dbh
Sanne