3. Uanset hvad det hedder, hvilke farver og hvordan teksten er ført på sitet kan jeg garantere for en ting (trods mine 134 karma point;))...... Det er fuldkommen ligemeget det hele de første 2 år..... nu drejer det sig om et bruge sit netværk - få jord under neglende og så bare arbejde FUCKING hårdt..... YEEEAHHH :)
Keep up the good works guys og HUSK NU... at ingen i det her forum skal være nærtagende... så skal de føre
Jeg bliver simpelthen nødt til at arbejde for dig engang... Vild energi :)
nu drejer det sig om et bruge sit netværk - få jord under neglende og så bare arbejde FUCKING hårdt..... YEEEAHHH :)
Fedt nok med 180 i timen, bare husk at se afkørslen. Samfundet ændrer sig i disse dage .
En radikal ændring som nok bliver ligeså stor som den i 60`erne, hvis ikke større. Og hvis man ikke får brandet sin virksomhed til den nye afkørsel, kommer man til at ligne en med sidste års modetøj på.. og det der jo ikke nogen der ønsker :-)
Husk at Sidney Lee var ham Gud sendte for at sige : " NU DET SLUT"
Men god fornøjelse anyways :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Nu sagde du jo man ikke skulle være nærtagende ;-)
Men du er jo sikkert så gearet på succes, så du skal nok finde det rette mix med tiden. Det tager jo lang tid at opbygge et brand der sidder lige i øjet.
Og Just Eat ramte tidsånden lige i munden. Det var der også mange andre store virksomheder der gjorde. Blandt andet Parken Sport & Entertaiment med Flemming Østergaard som branding figur. NU sadler PS&E HELT om og bedemændene kommer ind, med slips på og kedelige, men troværdige, miner på. Investorerene tør simpelthen ikke investere i firmaer der virker for fjollede. Det er tiden alt for alvorlig til.
Det er selvfølgelige nogle generelle antagelser jeg har. Der er altid plads til andet, og ja fyr den af de første år, og se hvad der sker
God fornøjelse
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg vil give Jesper ret i at det krævet hårdt arbejde, vi er stadig i vækst fasen (som vi altid vil være i ) og møder tidlig morgen til sen aften hvis det ikke var for vores dejlige familier ville det være svært at klare.
Jesper kom lige med det er LCBL når jeg googler det er det første der kommer fra lbl den side inderholder så Nyheder, rådgivning, aktiviteter, og information om bøsser og lesbiske
Teamet bag Jesper tror jeg ikke får problemer med at finde invester, og ja det kan godt være at Just Eat ramt lige i tidsånden men du kan altså ikke samligne Just eat og PSE, PSE er en fodbold klub og de ramte altså ikke lige i tidsånden de var bare gode til at låne penge der er meget stor forskel
de var bare gode til at låne penge der er meget stor forskel
Du kender desværre ikke historien bag. Det var først i de seneste år at PS&E lavede store risikable lån. Indtil da havde Flemming Østergaard ikke lavet en eneste betydningsfuld fejl i hele sin karriere. Men så laver han og bestyrelsen en GIGA fejl med de investeringer på ryggen af en højkonjunktur. Og BAM manden er færdig .
PS&E kan du sammenligne med hvilken virksomhed det skal være når det handler om branding. Hele virksomheden er bygget på branding og synergieffekter angående fodboldklubben og den folkelige appel det bringer med sig.
Prøv at forestille dig at din virksomhed kommer på forsiden af alle aviser mindst èn gang om måneden ? Den lugtede Flemming og udnyttede det til det fulde, til at fokus på de andre områder i PS&E. Synergi
Mange andre rigmænd prøver sig også med fodboldbranding. Men min erfaring siger mig at de kun ser det som et " for sjovt projekt " , og derfor fejler de stort. Flemming Ø udnyttede det til det fulde.