Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

just-Brand.dk - It's a game of inches

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket hjemmeside Yes

Ligge jeres CVR nummer og jeres telefon nummer på siden , gerne alle , dette skaber , troværdig

Husk unikke titler på  alle jeres undersider ,dette skaber flere besøgene jeg mener dette her ><title> Just-Brand - It's a game of inches </title> forstod ikke lige titlen , med siden er på dansk og det er en engelsk title , husk og lav det dansk det giver meste i søgemaskine

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:41

Jeg glemte i øvrigt lige en enkelt ting. Navnet "just-brand" gjorde at jeg forventede at I er et firma, der beskæftiger sig med netop det....branding, men i stedet er det salg - Den forstår jeg simpelthen ikke....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:48

Hej med dig... Læs mit blog indlæg så tror jeg du forstår det...

http://www.jesperbuch.com/iv%C3%A6rks%C3%A6tter-dna-af-jesper-buch-juli-2009/

Jeg tror ikke at der er nogle teenagere i Just-Brand... :)

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 19:50

Selskabet handler ikke om andet en BRANDING !!!!!!! Fucking hell mand.. hvilken planet er du fra ;)

Du giver os nogle bannere og et budget og vi sørger for at du får branding ?!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:54

Jesper Buch:

Branding, salg eller begge dele?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Nicolaj:

Jesper Buch:

Branding, salg eller begge dele?

Det besvarede han da lige.. :)

"ikke om andet end.."

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01

Jesper Buch:

Selskabet handler ikke om andet en BRANDING !!!!!!! Fucking hell mand.. hvilken planet er du fra ;)

Fra jeres eget cite CITAT:

"Just-Brand er populært sagt virksomhedens eksterne salgsafdeling."

Den er altså uheldig den sætning...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:03

Plus : Jeg kan lide den følelse i giver mig som forbruger. I vil give den en skalle, og det brænder igennem

Minusser : I læner jer for meget op af filmen Any Given Sunday, hvilket virker ukreativt. Og det skulle jo gerne virke omvendt. Havde det været til et andet produkt havde det været helt fint, men lige når det handler om branding, synes jeg ikke det er så gennemtænkt. Men så må i jo bare nappe kunder der ikke er så kræsne :-)

I læner jer op af en amerikansk livsstil, som i årtier har været forbundet med økonomisk succes, men gør det det nu, og i den nærmeste fremtid ?

En mere tilknappet stil med slips, i stedet for polo tshirts og happy go lucky branding bliver nok mere det vi vil se i den nærmeste fremtid. På den store skala

Mine 2 cents :-)

Ps:

Så lige at Business har skrevet næsten det samme

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Skrevet kl. 20:19

Fedt med input... jeg er bare "privat ansat" med 134 i karma så jeg lader Martin Larsen om at holde liv i den her debat og så ellers suge til sig af konstruktiv kritik :) tak til alle uanset hvilken planet det drejer sig om... fantastisk :)

Fik også en besked fra en ung gut (for 1 min.) siden som skriver at man skal passe på med hvad man skriver herinde fordi folk er så nærtagende....

1. Ingen skal være nærtagende når jeg skriver venner... jeg tager tingene mindre seriøst når klokken har passeret 20:00 :)

2. Jeg tror Martin Har valgt at godkende "Any given sunday" temaet fordi gruppen af investorer i det her selskab (inkl. Martin selv) bl.a. har nogle af de samme principper som Tony D'Amato  - Det er jo ikke Al P. - han har bare spillet rollen som Tony.... om det er godt eller skidt det ved jeg sgu ikke - der er ikke nogen dybere mening med det - jeg syntes det er sjovt og det passer godt sammen med vore tanker....

3. Uanset hvad det hedder, hvilke farver og hvordan teksten er ført på sitet kan jeg garantere for en ting (trods mine 134 karma point;))...... Det er fuldkommen ligemeget det hele de første 2 år..... nu drejer det sig om et bruge sit netværk - få jord under neglende og så bare arbejde FUCKING hårdt..... YEEEAHHH :)

Keep up the good works guys og HUSK NU... at ingen i det her forum skal være nærtagende... så skal de føre debatter på eb.dk istedet for ;)

Slut herfra...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:20

Lidt feedback fra mig:

Forsiden: Teksten samlet i en klump, giv mig mere afstand så jeg slapper af i øjnene når jeg læser. 
Farven, logo og designet generelt kan mine øjne godt lide, det er behageligt og jeg læser videre.

Hvis tekst på grøn baggrund, der er skrevet fra højre til venstre, gør at jeg ikke gider læse hvad der står. Det er jo en punchline og skal være nem at læse.

Sidst og ikke mindst mangler jeg en MEGA knap der fortæller mig hvordan jeg kommer videre. Call to action tak.

"om just - brand" igen, brug hele pladsen så det er mere behagelidt at læse.  

Alle sider der skal ganske enkelt være denne "kontakt os nu" knap eller "kast bolden" knappen :), så jeg kan blive guided til at gøre det i ønsker. 

"manden" på "kontakt" siden, bør smides frem til forsiden, det er synd at gennem et fedt billede, og det vil pynte.

Sidst og ikke mindst vil jeg gerne have virksomheds oplysninger i bunden, eller som minimum et tlf. nummer.

Eller dejlig side der er behagelig at kikke på!. 

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)