Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at tjene penge på eBøger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gennem nogen tid har jeg både selv og gennem mine kunder afprøvet et 6 trins system til at skabe gode forretninger på ebøger og infoprodukter.

f.eks. skrev jeg min eBog Nyhedsbrevets ABC efter dette system og kunne få den færdig på 1 måned og har siden fået flere af mine kunder fordi de har købt denne bog og har været rigtig glade for indholdet.

Hvis du overvejer, hvordan du vil få det mest mulige ud af dine bøger, ebøger, hjemmestudier, og i det hele taget vil bruge info-produkter i din online strategi, kommer jeg i slutningen af marts på banen med en ebog, der beskriver en enkelt og gennemførlig 6 trins plan til at skabe, markedsføre og tjene penge på din ebog.

Du kan selv følge med via dette link:

Skriv og tjen penge på ebøger 

Alt det bedste

Sophie 

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 13:50

Lyder spændende :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:04

Hej Sophie.

Har tilmeldt mig dit nyhedsbrev :) Glæder mig til at se, læse og høre hvad du sender ud :)

Positive tanker herfra :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Skrevet kl. 15:06

@Christine Du skulle jo i hvert fald gerne allerede med tilmeldingen få adgang til en masse god inspiration... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Hej Sophie

Jeg respekterer dit initiativ, men synes ikke der var så meget kød på dine informationer på hjemmesiden.

Markedsføring af en E-bog er lige så krævende som markedsføring af alt muligt andet. Du skal være en meget kendt person eller have en kæmpe salgsorganisation i ryggen for at få store salgstal. Jeg arbejder stadig på begge dele.

Flemming Hasselriis

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Skrevet kl. 23:18

Hej Flemming.
Ja markedsføring af en eBog kræver at du gør et fodarbejde og det er der desværre stadig mange, der overser.

Samtidig er mit sigte også at hvis du kun går efter kendis status og høje salgstal, vil langt de fleste ikke komme til at få nok ud af deres ebøger - eller andre info-produkter.

Derfor er mit fokus i stedet lagt på at skabe synergi til din forretning i øvrigt. Det vil der komme mere information om igennem de næste 2 uger - på hjemmesiden. 

alt det bedste
Sophie 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:27

Lyder meget intressant, selvfølig tilmelder jeg mig også nyhedsbrevet.:)

Glæder mig til blive klogere...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:19

Sophie Hovdekorp:

@Christine Du skulle jo i hvert fald gerne allerede med tilmeldingen få adgang til en masse god inspiration... :-)

Hejsa.

Jo tak jeg har modtaget det første materiale :) 

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Skrevet kl. 12:21

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:48

Hej Sophie

Lyder super spændende. vil gerne købe din nye e-bog, men den er lidt jo dyr. Er der et Amino tilbud?

Eller har du brug for en anmeldelse af e-bogen?, vil jeg gerne læse bogen og skrive en anmeldelse som du må bruge, og som jeg bl.a ligger ud på min side Startwebshop.dk

Mvh

Jean-Michel

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)