Gennem nogen tid har jeg både selv og gennem mine kunder afprøvet et 6 trins system til at skabe gode forretninger på ebøger og infoprodukter. Du kan selv følge med via dette link: Alt det bedste |
Lyder spændende :-)
Gennem nogen tid har jeg både selv og gennem mine kunder afprøvet et 6 trins system til at skabe gode forretninger på ebøger og infoprodukter. Du kan selv følge med via dette link: Alt det bedste |
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore
Hej Sophie.
Har tilmeldt mig dit nyhedsbrev :) Glæder mig til at se, læse og høre hvad du sender ud :)
Positive tanker herfra :) |
@Christine Du skulle jo i hvert fald gerne allerede med tilmeldingen få adgang til en masse god inspiration... :-) |
Hej Sophie Jeg respekterer dit initiativ, men synes ikke der var så meget kød på dine informationer på hjemmesiden. Markedsføring af en E-bog er lige så krævende som markedsføring af alt muligt andet. Du skal være en meget kendt person eller have en kæmpe salgsorganisation i ryggen for at få store salgstal. Jeg arbejder stadig på begge dele. Flemming Hasselriis |
Hej Flemming. Samtidig er mit sigte også at hvis du kun går efter kendis status og høje salgstal, vil langt de fleste ikke komme til at få nok ud af deres ebøger - eller andre info-produkter. alt det bedste |
Lyder meget intressant, selvfølig tilmelder jeg mig også nyhedsbrevet.:) Glæder mig til blive klogere... |
Hejsa. Jo tak jeg har modtaget det første materiale :) |
Så er der i 3½ dag fra i dag mandag d. 22. marts kl. 12:00 åbnet for købere til eBoen her: Sådan Skriver Du og Tjener Penge med eBøger Nyd min dogmevideo :-) kh. |
Hej Sophie Lyder super spændende. vil gerne købe din nye e-bog, men den er lidt jo dyr. Er der et Amino tilbud? Eller har du brug for en anmeldelse af e-bogen?, vil jeg gerne læse bogen og skrive en anmeldelse som du må bruge, og som jeg bl.a ligger ud på min side Startwebshop.dk Mvh Jean-Michel |