Amatør uden stil trist :( nat |
Thomas Østerbye:Amatør uden stil trist :( nat
Antyder du, at du er pro. Nigeria svindler?
Amatør uden stil trist :( nat |
- Tryksager - Bannere & skilte - salgsmapper -
Antyder du, at du er pro. Nigeria svindler? |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Jeg har en afrikansk storesøster, der gerne vil til danmark. Turen koster 30,000 EURO. Kan i ikke betale for hende, så får i 2x penge igen. Jeg lover det! Tjek evt. african airlinie. På forhånd tak reg 3714 konto 3714890386832 Mikkel |
Hehehe .....Mon ikke det er på tide, vi lader manden får lidt fred.. |
Ja man kan tydeligt se at du har afrikanske rødder |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja jeg er meget afrikansk af udseende.. OBS: dem af jer der har indbetalt skal nok få jeres penge retur, regnede ikke med i ville bidrage med så meget.
;Mikkel |
Måske skulle prøve og vi hjælpe manden kunne han post mere om hvad det er . ved godt det er svært med vi kan da prøve og hjælpe som det ser umuligt ud håber du indser det er fup , det viser i hvert fald hvad du indtil videre postet ellers god søndag |
Jeg synes ikke rigtig det er passende at slå mere på den stakkels mand. Det er jo rimelig tydeligt, at han er blevet narret ind i et scam, som han stadig selv tror på. Det er tragisk og sørgeligt at det sker. Det er trist at der er folk der vil udnytte andres venlige naivitet på den måde. Det ser ud til, at scammerne har fået ham lokket til at bruge alle sine penge på at får den kæmpe arv, der bare ligger og venter på ham - og nu vil de have mere. Så i et sidste desperart forsøg, prøver han at finde penge steder som her. De fleste af os her ved godt hvordan den slags sager ender. Det er rigtig trist. Det er synd for manden, der sikkert ikke har ment noget ondt med det. Lad os bare håbe, at han fatter hvad det er han har rodet sig ud i inden han får lånt flere penge eller trukket andre med i projektet. |
Det kan du have ret i Mikkel, medmindre selve scammet startede med denne tråd for så er det en anden sag. Jeg hæfter mig bl.a. ved at han svarer sine emails på engelsk. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement