|
snyder du her nede så bliver man sku aflivet. lad os se på det. |
Det her minder mig om alle de mails man får fra folk i Nigeria som tilbyder kr. 5000 for en vare til normalt 1000, hvis den bare bliver sendt derned. :)
Debat
|
snyder du her nede så bliver man sku aflivet. lad os se på det. |
|
Det her minder mig om alle de mails man får fra folk i Nigeria som tilbyder kr. 5000 for en vare til normalt 1000, hvis den bare bliver sendt derned. :) |
|
vil bare fortælle at jeg selv har inspiceret dem, og ja det er hendes arv men i mit navn |
|
og det tror du selv på ? Med venlig hilsen Bastian |
|
Hej Flemming Jeg forstår sgu ikke du vil udsætte dit navn for det her? Det er jo mega dårlig omtale denne tråd ligger allerede nr 4 på side 1 på google .......! /allan |
|
Det jo ikke sikkert at det er hans/ hendes rigtige navn? Han har jo indtil videre ikke påvist noget dokumentation
Med venlig hilsen Bastian |
Det her bliver sjovere og sjovere hahaha... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
ok, for jeg er ikke interesseret i at snyde nogen, det er jeg sku for gammel til, men som sagt jeg har brugt alt jeg har. |
|
Nej slet ikke? :)
Brugt hvad? Dokumentation ?
Med venlig hilsen Bastian |
|
forreste du er jo ikke bosat i danmark . når jeg leder lidt på nette dukker din mail og dit nr +46 70******7 nr frem er sku ked af sige det flemming men kan den arv ikke vente til sommer ? der starter en ny første klasse op. de vil nok tro på dig mere. |