Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 gange pengene igen indenfor en uge

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 5. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 19:38 | Låst

flemming thyge hansen:

.. da alt jeg skal er at tage investor med til madrid spainen. alt vil være open in rejse hvis det er den/de rigtige person/er da møde kan finde sted i københavn.

Du betaler så også for flybilletten og andre udgifter i forhold til mødet i Spanien? Det må man jo formode, når du nu reklamerer med en "risikofri" mulighed.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Jeg tror ikke du finder nogen herinde, som tør tage til spanien med 100.000 euro i en kuffert, sammen med en mand som de kun lige har mødt een gang. Risikoen for at ende i kontant som den naive person der blev snydt, og få sine 15 minutes of fame, er simpelthen for risikabelt....

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 19:42 | Låst

Hvis ikke dette er svindel, så er du med stor sandsynlighed selv ved at blive udsat for svindel. Det er et meget udbredt trick, at en person lokkes til at "indbetale" X kroner, for at få udbetalt en påstået arv der er væsentligt større end det indbetalte beløb.

Fra din profil:
"... er samlevende med amerikansk kvinde som er halvt amerikaner/nigerianer, min samlever har arvet en anselig sum penge fra sin far."

Jeg antager at det er din kones arv, du forsøger at få udbetalt. Jeg gætter på at en sådan arv slet ikke eksistere.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:43 | Låst

flemming thyge hansen:
jeg ved godt at det lyder for godt til at være sandt

Så er det sikker også sådan Geeked

/allan

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 19:44 | Låst

Så kom med noget dokumentation, der er jo ingen der tror på dig. Alt kan siges, men kan det nu bevises ?

Hvorfor har Banco de España frosset din konto, om jeg må spørge? Jeg tvivler da på de skal have 100.000 euro for at fjerne den, hvis de har gjort det af sikkerhedsmæssige grunde. Så må det da være rigtig mange penge ?

Hvorfor spørg du ikke bare din bank, om du kan låne pengene ?
- et godt råd lad være med bare og sig "der er ingen risiko" kom med dok.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det minder lidt for meget om et Nigeria brev..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45 | Låst

flemming thyge hansen:

nej der er ikke nogen risiko , det er ganske enkelt jeg har kontanter liggende i spanien under control af national banken in spain som har stemplet samme kontanter da jeg har været for langsom til at flytte dem så af sikkerhedsgrunde er de stemplet så ingen kan bruge dem, og det koster mig 100000 euro at fjerne stemplet under supervision af national banken i spanien,  så alt er legalt

Det er godt nok længe siden, at jeg har hørt noget så forkert, som ovenstående!!!

En privatperson KAN IKKE NEVER EVER ALDRIG NOGENSINDE have penge stående i nationalbanken hahaha...

Damn en dårlig historie!!! ;D

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:45 | Låst

Jeg tror at der er større chance for at vinde i lotto end denne mulighed

De fleste af os må nok erkende, at skal der tjenes mange penge, så skal der også knokles for det Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46 | Låst

Hej

Havde jeg 100000 euro havde jeg købt et anodiserings anlæg, eller en print bormaskine....eller begge på afbetaling.

Og tror på at dette ville give et større afkast, end dette, ihvertfald mere sikkert.

Ikke at jeg ville invisterer, faktisk ville jeg ikke, uden at der er et detaljeret prospekt oppe. Så derfor en begrænset seriøsitet herfra.

Men ok den sidste idiot er ikke født, så derfor kan jeg faktisk godt forstå at du søger her, for ærligt så er der nogle profiler der er alt for pengefikseret, istedet for at fokucere på at levere et godt stykke arbejde.

/Kenneth

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)