Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste hjemmeside løsning?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay godt ord igen.

Troede bare at en del af din kommentar gik på de 5 linjer jeg havde skrevet ovenfor.

Peace

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:29

Nej nej det hans 5 linjer Smile

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 13:30

Ronnikc:

Nej nej det hans 5 linjer Smile

Yes

Venligst

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:36

tusind tak- nu forstår jeg det.

dog tænker jeg - kan man så ikke starte i fx joomla som foreslået , og hvis siden bliver en succes, kan man udvide når økonomien kommer til det? så bygger man vel bare videre på det man har i forvejen og har derfor ikke mistet pengene. ?

jeg sætter i hvertfald stor pris på jeres svar

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:51

Jo og sådan gør langt de fleste iværksættere i dag som ikke har mange midler til rådighed.

De kommer og vil have noget som ligner en million på forsiden - men har ikke råd til avanceret systemer der automatisere vedligeholdelsen i backenden. Så de får lavet "proof of concept" sites med standard udvidelser og måske også standard templates og så smider de pengene i at sørge for at udvidelserne ligner den standard template de har valgt.

I takt med at der så tiltrækkes brugere / kunder, så bygges der videre på løsningen og til sidst ender man med en løsning der også fungere som en million bag til.

Selv i et system som Joomla hvor man arbejder med MVC (udvidelser som legoklodser) vil det dog typisk på den lange bane være noget dyre at "bygge" sig til det undervejs - men det er naturligvis mere økonomisk tilgængeligt i starten.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 13:52

Jo det kan du sagtens, og vil også være den rigtige måde at gøre det på, hvis du mener at dit koncept kan starte op med mindre dikkedare end du først gav udtryk for.

Så efter min mening, fin ide.

Venligst

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:54

Du skal nok se på hvad du kan få som standard og hvad der ikke kan.

At begynde at egenudvikle alt dette er generelt nok en dårlig ide, især fordi risikoen stiger voldsomt ved et "rigtigt" udviklings projekt fremfor at tilpasse en cms løsning.

Selv kan vi kun tilbyde webshop løsningen og desværre ikke community funktionerne (vi arbejder med Magento). Umiddelbart lyder en løsning baseret Joomla som den rigtige løsning for dig. Dette tror jeg ikke behøver at koste 200k

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Hej Lars

Da jeg ikke kan skrive en PB til dig, bliver jeg nød til at gøre det på håbent forum.

Jeg hedder Thomas De Oliveira og er salg & marketing partner i webbureauet PHPTECH, jeg har snakket med vores udvikler netop omkring dette projekt, og jeg ville gerne i kontakt med dig om yderligere informationer.

Du er meget velkommen til at ringe til mig, ellers kan du bare smide dit nummer også ringer jeg til dig.

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

salg@phptech.dk +45 28770945

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:48

ok tak -  har i nogen anelse- et skud i tågen, om hvad et sådan projekt til koste for at det virker nogenlunde til start?

fordi der er kommet en del bud fra de webdesignere  som jeg har været i kontakt med, men jeg tvivler på hvilken pris jeg skal vælge. nogle byder 5000 kr nogle 30000 andre mere.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 18:03

larspnolesen:

ok tak -  har i nogen anelse- et skud i tågen, om hvad et sådan projekt til koste for at det virker nogenlunde til start?

fordi der er kommet en del bud fra de webdesignere  som jeg har været i kontakt med, men jeg tvivler på hvilken pris jeg skal vælge. nogle byder 5000 kr nogle 30000 andre mere.

Jeg kan ikke se, hvodan man kan byde ind med 5000,- kroner for din ønskede hjemmeside - medmindre det naturligvis er en god vennetjeneste, eller vedkommende bag har en færdigudviklet løsning til præcis dine ønsker. For et normalt firma (selv i den billige ende) vil et budget på 30.000 - 50.000 være mere realistisk og også lyde mere troværdigt.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)