Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Homeparty Sælgere Søges

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har en sælger nu som netop som du siger køber varerne til X% af udsalgsprisen , hun holder så party og samler odre ind. Hun laver så en order og vi sender til hende.

Det er faktisk en meget god ide med deres egen online shop , for vi har nemlig også mulighed for at  lave partnershops hvor de så tjener X% af salget

Det gav  lidt mere at tænke over

 

Takker 

Per

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

 

Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty.

 

Giv mig et kald.

Mads

30504488

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

moss:

Hejsa.

 

Jeg har først læst din post nu. Jeg er engageret i LR som sælger alt fra parfumer til cremer m.m. Der er store muligheder som med homeparty og salg. Jeg synes du skal ringe til mig, så kan vi lige få en snak. Det koster købet af produkter, men dem skal du alligevel bruge når du skal køre dit homeparty.

 

Giv mig et kald.

Mads

30504488

Er det virkelig så svært at forstå at han allerede har et produkt han sælger, og søger hjælp til. Han søger ikke et nyt produkt.

Det er den slags indlæg, der gør at man bliver irriteret på MLM branchen generelt.

Det er over et ½ år siden du skrev indlægget Per, hvordan er det gået?

 

Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Gå ind på www.homeparti.dk og vi kan løse dit problem, jeg kan se du er kommet os i forkøbet

da vores koncept vil køre på den måde du skriver.

Lad os prøve at finde sammen

 

hilsen

Johnny

 

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er dette stadig aktuelt.

Vi har meget professionelle produkter som vi overvejer at sende ud i Homeparty på mdeget professionel måde.

Lars

Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Per
Håber i er kommer godt igang
Grubden til jeg skriver til dig nu er jeg netop har set dit indlæg
Kan du ikke lige kontakte mig for en snak på mobil nr 21284767
Mvh Bo
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Du er velkommen til lige at skrive en mail til mig på support@nail4you.dk

Mvh

per

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

nullert:

Ideen kom af at vi havde en kunde som gerne ville lave homepartys og det fik hun lov til.

Vi gjorde det på den måde at hun fik en rabat kode på vores side , så når hun havde været ude til homeparty tog hun imod ordre til vores udsalgspris

Ordrene bestilte hun direkte på vore side med sin rabat kode og dermed hendes fortjeneste

Det er forholdsvis enkelt at sætte et homeparty koncept op - især hvis du som beskrevet har en website hvor enten sælgeren kan bestille fra eller ovenikøbet henvise fremtidige kunder for mer-salg.

Du skal blot sætte et enkelt system op - men nogle simple steps som dine homeparty sælgere skal følgere - måske max 4-6 punkter:

1. Sådan bliver sælger

2. Sådan bestiller du

3. Hvordan man invitere til homeparty

3. Sådan kan dine kunder bestillere mere

Meget simplificeret... men kast mig evt. en besked eller kontakt mig via FB - så kan du se et lignende koncept...

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Malling
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Fra  Fight The Stars Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende... Jeg følger lige med.

Jeg søger selv home party sælgere....

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har sælgerne har jeg konceptet og produkterne.

Du kan kontakte mig via
dogan-world@live.dk

Mvh
Seref

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)