Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg skal bruge en hjemmeside...

Designet skal være det samme som den gamle...jeg skal blot kunne redigere i teksten etc.

Og...så skal den kunne findes på google...det kan den jeg har nu...uden de store optimeringer...bare der står "terapi" "parterapi" etc i den dersens bjælke...øverst :)

Så...evt noget skabelon halløj, som kan se pænt ud? Kom med et bud...min side ligger her: www.esbjergterapi.dk

k

Jesper

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 17:51

Hej Jesper.

En sådan side vil jeg kunne lave til dig.

Hvis du sender mig en PB eller en mail, vil jeg sende dig et uforpligtene tilbud , samt referencer på noget af mit arbejde.

Venlig hilsen

Claus

claus@nielsen.in.th

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:58

Hej

Prøv at kontakt mig på mecci@live.dk jeg har gode priser og kan leverer dig en god løsning.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:52

Hej Jesper

Jeg har sendt dig en PB.

Mvh. Jesper - SYSTEMAX.DK

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:01

Har kontaktet dig via PM ;)

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 02:19

Hej Jesper,

Vi har et produkt, hvor du får en hjemmeside med CMS (så du som ønsket kan redigere i alle tekster), et unikt attraktivt design (overflødigt i dit tilfælde) og en god søgemaskineoptimering. Du kan læse mere om denne på http://www.swiftmedia.dk/produkter/hjemmeside-med-cms.htm.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Jesper Kølbæk Jensen:

jeg skal bruge en hjemmeside...

Vi skal bruge en køber som dig...

Det er intet problem for os, at lave sådan en side for dig. Vi køre i et system som hedder CMS og er rigtig nemt at redigere i. Du er kan læse meget mere her

Du er også meget velkommen til at ringe til mig, jeg hedder Thomas De Oliveira og er salg & marketing partner i PHPTECH.

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

salg@phptech.dk +45 28770945

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:18

Hej Jesper

Vi kan tilbyde dit et professionelt hjemmesidedesign i cms til meget fornuftige priser i forhold til den kvalitet vi leverer. Du er meget velkommen til at læse mere om det på vores hjemmeside, eller prøve en gratis demo af vores CMS (opdaterings system til hjemmesiden).

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe eller skrive ind til os og få en uforpligtende snak om hvad vi kan hjælpe netop dig med.

Held og lykke med jagten.

Mvh.
Lars Meyer 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:29

Hej Jesper.

Normalt arbejder vi kun med webshops, men vi har meget erfaring, og en hjemmeside til dine behov vil ikke kræve det store. Jeg kan tilbyde dig en  billig løsning, som vil passe til dine behov. Bla. at du selv kan redigere tekster osv :)

Secielt hvad angår din placering på Google kan vi hjælpe dig. Vi er dygtige til arbejde med SEO og du vil helt sikkert blive glad for det vi kan. Du kan læse være om os på www.billigmagento.dk (webshop-siden), Men her står også en hel del om SEO.

Hvis du nu finder en anden som du synes kan levere den bedste side til dig, så kan vi også godt hjælpe dig bare med SEO, altså din placering på Google.

Med Venlig Hilsen

Daniel Skov Jacobsen

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:10

Hej Jesper

Jeg vil kunne lave dig en super billig løsning som lyder på 3000 kroner. Det vil være meget let for dig og ændre i det.

Skriv en mail til mig, og jeg kan lave et uforpligtende udkast til dig :-) 

MVH

Simon / Uniks.dk

Mail: Uniks@live.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)