Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uniks.dk:

Hej Jesper

Jeg vil kunne lave dig en super billig løsning som lyder på 3000 kroner. Det vil være meget let for dig og ændre i det.

Skriv en mail til mig, og jeg kan lave et uforpligtende udkast til dig :-) 

MVH

Simon / Uniks.dk

Mail: Uniks@live.dk

Jeg var lige et smut inde og kigge på din hjemmeside. Fint den er lavet udelukkende i flash - det gør søgemaskineoptimering og topplaceringer på Google problematisk, men det er jo et valg. Når man højreklikker på en ting og vælger noget kaldet "Item details", får man mulighed for at logge ind og oprette sig (givet vis på engelsk). Hvad går det lige ud på?

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:24

Uniks.dk:

Hej Jesper

Jeg vil kunne lave dig en super billig løsning som lyder på 3000 kroner. Det vil være meget let for dig og ændre i det.

MVH

Simon / Uniks.dk

Jeg har også været inde på jeres hjemmeside og klikke lidt rundt, den loader meget meget langsomt.

Samt har i 2 referencer og den ene af dem er basseret på bricksite, i laver vel ikke kun bricksite løsninger?.

Og den anden side er en forside med index for en Gymnasial klasse og undersiderne er også basseret på Bricksite?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:24

Anders Hyldig:

Uniks.dk:

Hej Jesper

MVH

Simon / Uniks.dk

Jeg var lige et smut inde og kigge på din hjemmeside. Fint den er lavet udelukkende i flash - det gør søgemaskineoptimering og topplaceringer på Google problematisk, men det er jo et valg. Når man højreklikker på en ting og vælger noget kaldet "Item details", får man mulighed for at logge ind og oprette sig (givet vis på engelsk). Hvad går det lige ud på?

http://www.wix.com/ er det system deres hjemmeside er baseret på - ved så ikke hvorfor man kan oprette en gratis hjemmeside via deres firmaside.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:43

Det er da dejligt at i alle er så nysgerrige :-)

For det første så har vi kun eksisteret  i ca. 3 uger, men har dog flere års erfaring med at lave hjemmesider.

Grunden til at vi kan lave hjemmesider, som ligger langt under jeres andre priser, er at vi benytter forskellige CMS-systemer som passer til de opgaver som vi bliver stillet for.

Vores egen hjemmeside er ganske rigtigt lavet i flash, men dette gør dog ikke at vi ikke kan findes på google og andre søgemaskiner.

Og ja bricksite er en af vores samarbejdspartnere, og de 2 hjemmesider som vi har sat på vores referencer, har alle kostet under 5000 for vores kunde at få lavet. Tror ikke i vil kunne lave det lige så billigt?

MVH

Simon / Uniks.dk

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:48

Uniks.dk:

For det første så har vi kun eksisteret  i ca. 3 uger, men har dog flere års erfaring med at lave hjemmesider.

Grunden til at vi kan lave hjemmesider, som ligger langt under jeres andre priser, er at vi benytter forskellige CMS-systemer som passer til de opgaver som vi bliver stillet for.

Vores egen hjemmeside er ganske rigtigt lavet i flash, men dette gør dog ikke at vi ikke kan findes på google og andre søgemaskiner.

Og ja bricksite er en af vores samarbejdspartnere, og de 2 hjemmesider som vi har sat på vores referencer, har alle kostet under 5000 for vores kunde at få lavet. Tror ikke i vil kunne lave det lige så billigt?

MVH

Simon / Uniks.dk

Det er ikke altid et spørgsmål om prisen.... for nogen kunder ganske vist og der ligger i jo perfekt til det marked, held og lykke med jeres biz.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 19:22

Hej Jesper,

Hvis du har ikke fundet en til at udføre din opgave, er du velkommen til at sende en e-mail til os: info@intellweb.dk

Vi leverer open source CMS løsninger for en fornuftig pris.

Du er også velkommen til at se gratis Joomla templates på vores hjemmeside. Opsætning af  en CMS hjemmeside (i forhold til den, som du har nu)med et standard template vil koste dig kun 2000kr.(ekskl moms).

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 22:44

Uniks.dk:

MVH

Simon / Uniks.dk

Jeg synes personligt ikke at det giver et specielt godt billede af ens hjemmeside for sin webbiks, hvis man vælger at bruge en Drag & Drop tjeneste til formålet, som et andet firma har stillet til rådighed. Hvert fald ikke hvis man praler med, at man selv udvikler hjemmesider. At udvikle er en ting, at opsætte en hjemmeside vha. en semi-gratis onlinetjeneste er en anden. 

At I kan tage de priser I tager skyldes blandt andet dette (I bruger ikke ret meget tid på at opsætte hjemmesiden, da I bruger onlinetjenester) samt at I øjensynligt ikke lægger for meget i at designet skal være interessant og lækkert. Et tillæg kunne så være, hvis man stadig bor hjemme hos mor og far, går i skole og ikke har de store ambitioner med hensyn til indtægterne (ikke at der overhovedet er noget galt med det).

Så det er mere et spørgsmål om hvad man rent faktisk får, end at det er billigt. At det er billigt er ofte et tegn på, at det er noget bras. Der er faktisk mange virksomheder, som melder fra, alene fordi de mener det er for billigt. Derfor bør man forsøge at argumentere for og præsentere på bedste måde på ens hjemmeside, at den rent faktisk er god nok.

Og så lige til sidst; YES I bliver set I Google, men I kunne blive set meget bedre, hvis det ikke var lavet i flash, og I samtidig brugte lidt tid på søgemaskineoptimering. I har kun én registreret side på Google og det er forsiden - ergo vil Google ikke finde jeres hjemmeside særlig betydningsfuld i forhold til jeres konkurrenter.

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:04

Dejligt med noget konstruktivt kritik..

Det med søgeoptimeringen, så er vi kun lige gået igang, og vores hjemmeside skal nok blive endnu nemmere at finde på google.

Jeg kan ikke se problemet i at bruge færdige skabeloner, som man derefter retter til, så de passer til ens kunder behov.

Synes du får det til at lyde som om vi stjæler andre folks arbejde, men da vi er blevet godkendt ad dem til at videresælge deres ydelser, så ser jeg intet problem i det.

Systemer kræver altså en del, da vi selv er inde og ændre i koderne, så de passer til vores kunder.

Men synes det godt at se, at der faktisk er en som har kigget vores hjemmeside igennem, og ikke bare sidder og kritisere, for at kritisere, men faktisk har noget at have det i. :-)

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 00:20

Uniks.dk:

Dejligt med noget konstruktivt kritik..

Det med søgeoptimeringen, så er vi kun lige gået igang, og vores hjemmeside skal nok blive endnu nemmere at finde på google.

Jeg kan ikke se problemet i at bruge færdige skabeloner, som man derefter retter til, så de passer til ens kunder behov.

Synes du får det til at lyde som om vi stjæler andre folks arbejde, men da vi er blevet godkendt ad dem til at videresælge deres ydelser, så ser jeg intet problem i det.

Systemer kræver altså en del, da vi selv er inde og ændre i koderne, så de passer til vores kunder.

Men synes det godt at se, at der faktisk er en som har kigget vores hjemmeside igennem, og ikke bare sidder og kritisere, for at kritisere, men faktisk har noget at have det i. :-)

Super at du kan bruge kritikken! 

Jeg synes ikke selv, jeg får det til at lyde som om, at I stjæler jer til at bruge Bricksite på nogen måde, men det kan jo tolkes på mange måder. Min pointe med det var egentlig blot, at I sparer tid ved at bruge sådan en tjeneste - ligeledes at resultatet normalt også bliver derefter. De gange hvor jeg er faldt over en hjemmeside lavet i Bricksite har jeg ikke været det fjerneste i tvivl. De ligner meget hinanden, og det bliver derfor hurtigt en lidt ensformig løsning, man giver til sine kunder. Det er naturligvis medmindre man er ekstra kreativ med hensyn til designet. Det er dog endnu ikke lykkedes for nogen af dem jeg har set.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:42

Men nu er lige præcis Bricksite's målgruppe vel også primært hobby og privatpersoner. Måske til nøds en lille forening.

Der er vel ikke mange seriøse virksomheder som vælger at kaste sin lid til et bricksite?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)