Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Der er vel ikke mange seriøse virksomheder som vælger at kaste sin lid til et bricksite?

Nej dem er da fandme ikke mange af, er kun enig med Anders.

Og til trådstarter kan jeg kun anbefale swiftmedia.dk til denne opgave.

Held og lykke !

Fra Bogenes
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:16

Vil gerne sige det igen, VI BRUGER IKKE KUN BRICKSITE LØSNINGER !

Det er kun et billigt alternativ til vores kunder som ønsker en funktionel hjemmeside, hvor de selv kan ændre i det.

Og til Lars, vi har lavet en hjemmeside, El-Sale.dk og jeg ved personligt at de har en god virksomhed som de tjener godt på. De er overlykkelige over at de ikke valgte en dyr udbyder som intramedia, da de ikke ville have fået noget ekstra for pengene.

Har alle jer som er så kritiske over for Uniks.dk måske overvejet, at vi faktisk bare er lidt klogere end jer? Vi spare tid på ikke at skulle lave tingene fra bunden af. Vores kvalitet af hjemmesider ligger rimelig højt, udfra den målgruppe som vi har. Vi har ikke tænkt os at skulle lave hjemmesider for kæmpe virksomheder, som er villig til at bruge 50.000 kr. på en hjemmeside, men virksomheder som ønsker en funktionel og moderne hjemmeside, uden de store omkostninger.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:45

Uniks.dk:

Vil gerne sige det igen, VI BRUGER IKKE KUN BRICKSITE LØSNINGER !

Det er kun et billigt alternativ til vores kunder som ønsker en funktionel hjemmeside, hvor de selv kan ændre i det.

Og til Lars, vi har lavet en hjemmeside, El-Sale.dk og jeg ved personligt at de har en god virksomhed som de tjener godt på. De er overlykkelige over at de ikke valgte en dyr udbyder som intramedia, da de ikke ville have fået noget ekstra for pengene.

Har alle jer som er så kritiske over for Uniks.dk måske overvejet, at vi faktisk bare er lidt klogere end jer? Vi spare tid på ikke at skulle lave tingene fra bunden af. Vores kvalitet af hjemmesider ligger rimelig højt, udfra den målgruppe som vi har. Vi har ikke tænkt os at skulle lave hjemmesider for kæmpe virksomheder, som er villig til at bruge 50.000 kr. på en hjemmeside, men virksomheder som ønsker en funktionel og moderne hjemmeside, uden de store omkostninger.

At andre webbureauer generelt laver ting fra bunden, tror jeg du har misforstået. Der sker det, at de benytter en færdiglavet løsning, som de så eventuelt laver videre på. Det kan være deres egen eller et Open Source-udgivet system. Fordelen ved dette er at de så har frie hænder med hensyn til hvordan hjemmesiden skal opbygges og fungere. Det har I ikke, når I vælger at bruge Bricksite. Nu har I selvfølgelig kun lagt to referencer ud indtil videre, men at bedømme ud fra disse og så jeres egen, synes jeg bestemt ikke at jeres kvalitet af hjemmesider ligger så højt, som du giver udtryk for - tværtimod.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:07

Uniks.dk:

Hej Uniks

Hvad ved du om vores priser kontra den kvalitet vi leverer, og hvorfor bringer du overhovedet det ind i debatten ?

Mit bedste råd til dig er at være flink og forstående over for konkurrenter (ligesom de fleste og jeg selv inklusiv er overfor dig). Pas på med ikke brænde for mange broer eller gøre folk unødigt irriteret. Dette er blot et velment råd, så kommer du langt længere, istedet for at fare op i flint osv.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:13

Uniks.dk:
Vi har ikke tænkt os at skulle lave hjemmesider for kæmpe virksomheder, som er villig til at bruge 50.000 kr. på en hjemmeside, men virksomheder som ønsker en funktionel og moderne hjemmeside, uden de store omkostninger.

Nu behøver det ikke være nogen særlig stor virksomhed førend at 50.000 kr. nås som budget for en hjemmeside. Det kan sagtens være et enkeltmands firma eller en privat person. Hvis vi snakker kæmpe firmaer og kæmpe hjemmesider, så skal du op i nærheden af ½-1 million kr. og måske mere i nogen tilfælde.

Men ellers lyder det da fint at jeres målgruppe primært er dem hvor den vigtigste parameter er at de gerne vil have en billig hjemmeside. Hvis i sørger for at få dette budskab ud helt korrekt og leverer en fornuftig kvalitet til prisen, så er det jo dejligt for alle parter.

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:30

Hej,

Bare et par spørgsmål før jeg kommer med nogen forslag:

Du skriver at designet skal være det samme, betyder det at du vil have det samme design som nu, men lavet så at du selv kan redigere i det?

Har du selv adgang til webhotel og de nuværende filer samt domæneadministration?

Hvis du har adgang til webhotel og filerne vil du selv nemt kunne redigere i det hvis du for eksempel bruger Adobe Contribute. Med adobe contribute kan du få en forbindelse live til sitet og selv redigere det på din skærm med en sk. ftp adgang.

Hvis du vil have et nyt site designet og sat op, må du gerne kontakte mig også kan jeg give dig en række alternativer.

Jeg vil bare gerne have konfigurationsinformation, feks unix/windows, php og MySQl version mv., vedrørende serveren hvor dit webhotel ligger på.

Med venlig hilsen,

Bjørn

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)