KJT Hvad så hvis man sletter en side ved en fejl (vi taler jo om alm. brugere her, de dummer sig jo hele tiden *G*). Hvordan får man så genoprettet alle links der er blevet slettet, kan de automatisk gendannes så? Ellers ville det nok være en idé (hvis man ikke allerede kan det), at have mulighed for at slå denne automatiske link opdatering fra, da jeg forestiller mig det ofte kan være en ulempe at have på. Ellers lyder det spændende, ikke noget vi har i vores CMS, men noget tilsvarende vi flere gange gennem senere år har haft op at vende på idéplan, dog aldrig udført grundet de brugermæssige og tekniske udfordringer og problemer der potentielt set kan opstå. Indtil videre har vi valgt at "play it safe", men der er da ingen tvivl om at på idéplan er det super, hvis det så også kan fungere perfekt i virkeligheden er det da lækkert :) |
Nej så er de jo slettet, og vil tage noget tid at genoprette. Der er en papirkurv funktion undervejs, Men det er dog aldrig sket at mine kunder har slettet en side ved en fejl. Man bliver advaret før man endeligt sletter en side. Du ved, min løsning spørger om man virkelig vil slette denne side, og viser så hvilken side de er ved at slette. Men mine kunder har i hvertfald aldrig haft det problem at de har slettet en side de ikke ville slette. så for mig fungerer det helt fint.Lars Meyer:Hvad så hvis man sletter en side ved en fejl (vi taler jo om alm. brugere her, de dummer sig jo hele tiden *G*). Hvordan får man så genoprettet alle links der er blevet slettet, kan de automatisk gendannes så?