Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo venlig hjemmeside

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KJT

Hvad så hvis man sletter en side ved en fejl (vi taler jo om alm. brugere her, de dummer sig jo hele tiden *G*). Hvordan får man så genoprettet alle links der er blevet slettet, kan de automatisk gendannes så?

Ellers ville det nok være en idé (hvis man ikke allerede kan det), at have mulighed for at slå denne automatiske link opdatering fra, da jeg forestiller mig det ofte kan være en ulempe at have på.

Ellers lyder det spændende, ikke noget vi har i vores CMS, men noget tilsvarende vi flere gange gennem senere år har haft op at vende på idéplan, dog aldrig udført grundet de brugermæssige og tekniske udfordringer og problemer der potentielt set kan opstå. Indtil videre har vi valgt at "play it safe", men der er da ingen tvivl om at på idéplan er det super, hvis det så også kan fungere perfekt i virkeligheden er det da lækkert :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:14

Lars Meyer:

Hvad så hvis man sletter en side ved en fejl (vi taler jo om alm. brugere her, de dummer sig jo hele tiden *G*). Hvordan får man så genoprettet alle links der er blevet slettet, kan de automatisk gendannes så?

Nej så er de jo slettet, og vil tage noget tid at genoprette. Der er en papirkurv funktion undervejs, Men det er dog aldrig sket at mine kunder har slettet en side ved en fejl. Man bliver advaret før man endeligt sletter en side. Du ved, min løsning spørger om man virkelig vil slette denne side, og viser så hvilken side de er ved at slette. Men mine kunder har i hvertfald aldrig haft det problem at de har slettet en side de ikke ville slette. så for mig fungerer det helt fint.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:32

så er du heldig med kunderne :)

Al erfaring viser at selv hvis du har en rød knap hvor der står "tryk ikke her så går alt i stykker", så vil folk trykke på knappen. Sådan er det bare :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:36

Kristian.J:

Hej Allan,

Hvor meget vil en hjemmeside ala Bk regnskab stå i?

Hej Kristian

Du er velkommen er at kontakte mig på

freelance@designyou.dk

Sorry men jeg er ikke meget for at snakke priser i en offentlig tråd håber du forstår :)

/allan

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:44

Lars Meyer:
Al erfaring viser at selv hvis du har en rød knap hvor der står "tryk ikke her så går alt i stykker", så vil folk trykke på knappen. Sådan er det bare :)

held... måske Wink eller også laver jeg brugervenlige løsninger Big Smile. Jeg ved det ikke, men jeg har da lavet og udviklet cms løsningen gennem flere år, og undervejs har jeg jo fået det testet af mine kunder, og selvfølgelig i starten skete sådan noget, det vil sige for nogle år siden.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 03:13

KTJ-Media.dk:

Lars Meyer:

held... måske Wink eller også laver jeg brugervenlige løsninger Big Smile. Jeg ved det ikke, men jeg har da lavet og udviklet cms løsningen gennem flere år, og undervejs har jeg jo fået det testet af mine kunder, og selvfølgelig i starten skete sådan noget, det vil sige for nogle år siden.

Nu er det jo altså ikke sikkert, at det ikke er sket for nogle af dine kunder tidligere. Det kan være, de bare har oprettet siden igen, og evt. måtte opdaterer de andre relevante sider. Smile

Men ellers en meget imponerende liste over de SEO-relaterede features i dit/jeres CMS.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 03:19

Hej,

Vi kan tilbyde dig en yderst professionel og SEO-venlig hjemmeside for 5000,- kroner eksl. moms. Til den køreklare hjemmeside, følger der et CMS (så du selv kan redigere alle tekster), et professionelt attraktivt design og en god søgemaskineoptimering (vi hjælper dig altså med at optimere dine sider til sidst, så Google bliver RIGTIG glad for din side). CMS'et er vores egenudviklet SwiftCMS, der er meget brugervenligt, hurtigt og kan de nødvendige ting. Du er velkommen til at se en demo af det, såfremt du lægger en mail til os. Adressen finder du på vores hjemmeside www.swiftmedia.dk, hvor du også kan læse mere om det ovennævnte produkt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 06:02

Efter min mening bør du gå efter en hjemmeside snedker der bruger et system du kan tage med dig ... så det skal være et system du køber en licens til og ikke et der skal "lejes".

Helt konkret vil jeg anbefale dig at bygge et system i Wordpress, du kan få lavet nogle rigtig flotte sider i Wordpress fra ca. 5000kr og opefter. Wordpress sider bliver utroligt nemt registreret i Google og der findes en masse sprøde plugins der gør det til en drøm at arbejde med.

Umiddelbart vil min anbefaling være at lære at bruge Wordpress selv, og måske betale dig fra et flot design og måske en support aftale, evt. kombineret med hosting.

Men hvis du ender hos en pakkeløsningsvirksomhed så sørg for at sikre dig at du kan tage hjemmeside med dig ved evt. afsluttet samarbejde, og få dette på skrift.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 10:59

Jeg er enig med Mikkel i hans anbefaling af en "hjemmeside snedker", der bruger et system som du selv får kontrollen over, og som du kan tage med dig. Jeg holder dog fast i min anbefaling af DesignYou og Sitemagic CMS. Jeg tror du ville få en virkelig lækker løsning med eksempelvis dette design, og Sitemagic CMS under det.

Hvis du er interesseret i at få opsat en demo af Sitemagic CMS på dit webhotel i en undermappe, så giv lyd fra dig. Det tager kun nogle få minutter at installere, så det gør jeg gerne kvit og frit for dig. Alternativt kan du, som jeg vist også nævnte tidligere, prøve at klikke lidt rundt i denne demo, hvor du dog ikke kan ændre indholdet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:14

ahyldig:
Nu er det jo altså ikke sikkert, at det ikke er sket for nogle af dine kunder tidligere. Det kan være, de bare har oprettet siden igen, og evt. måtte opdaterer de andre relevante sider. Smile

Nu har jeg et ret godt og tæt samarbejde med mine kunder, og havde der været et problem / irritationsmoment / forslag til forbedringer af nogen art, også i dette tilfælde, så ville de sige det. så jeg ved når sådan noget sker. Mine løsninger kan kun blive bedre, hvis kunderne giver feedback, samt at jeg holder mig opdateret med hvad der sker på eksempelvis SEO markedet.

ahyldig:
Men ellers en meget imponerende liste over de SEO-relaterede features i dit/jeres CMS.
Takker, har også brugt meget tid (mange år) på at programmerer løsningen.

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)