Aminoer, kan i hjælpe mig med dettte? Jeg betalte 4000 kr for ene undervisning i joomla, så jeg kunne lære at styre min hjemmesider selv. Jeg havde behov for at lære systemets "logik" og opbygning. Jeg tog til KBH ( Rådhuspladsen) hvor firmaet som udbyder, holder til. Firmaet lover på deres hjemmeside, at man får en færdig hjemmeside m.m. Jeg fik ikke en skid, for min underviser anbefalede mig at tegne abonement hos youtheeme, hvilket jeg gjorde. Deres internet forbindelse var hamrende langsom og youthemes side fungerede ikke korrekt denne dag. Der gik mere end 2 timer af mine i alt 7 med dette problem. Vi valgte så en template som kunne deles i toppen. Dette brugte hun yderligere 2 1/2 time på. Jeg spurgte flere gange om ikke vi skulle vælge en anden, da tiden tikkede. Hun var meget vedholdende og stædig. På et tidspunkt siger jeg til hende, at nu kan jeg godt mærke at jeg begynder at svede over tiden. Hun svarer at det kan hun godt forstå, da vi mangler meget, men at vi nok skal nå det. Hvilket vi så IKKE gjorde. Og så fik vi lagt lidt småting op, men LANGT fra en færdig side. Jeg har stadig ikke noget kendskab eller forståelse for joomlas opbygning, da vi ikke snakkede ret meget om det. På kurset skulle vi gennemgå adwords, søgeoptimering m.m. men kom aldrig i nærheden af det. Hun havde i øvrigt en backup i jylland hun kunne ringe til. Det benyttede hun sig ikke af på noget tidspunkt, imens hun bøvlede med det. Først de sidste 20 min ringede hun, da min kæreste spurgte hvordan man fjernede en tekst på HANS forside......hmmm. Jeg skrev til firmaet om min oplevelse og fik et åndsvagt og meget uprofessionelt svar tilbage, hvor hun truer mig med yderligere fakturering, da min kæreste var med på sidelinien. Dette havde underviser sagt god for, men havde åbenbart ikke spurgt firmaet om det var oki. Derudover svarer hun at de ikke lover færdige hjemmesider og at jeg jo åbenbart havde valgt at bruge min tid på at redigere templates......det har jeg aldrig nævnt noget om. Hun har slet ikke forstået min kritik, som ellers var i en ordentlig tone. Jeg går slavisk frem efter deres løfter på hjemmesiden og forholder mig KUN til dem. Nu er mit spørgsmål så......hvad kan jeg gøre ved det, andet end IKKE at anbefale det til andre? Håber i har nogle gode råd.
|
Jeg kan anbefale http://www.marketinguddannelse.dk/Uddannelser-og-kurser/Konstruktion-af-website/konstruktion-af-website.html
Der er også et avanceret kursus og et webshop kursus til Joomla.
Men hvis du er taget på et 1 dags kursus så er det nok lige optimistisk nok at tro du kan lære og lave et helt website på en 7-8 timer med alt fra bunden - og af samme årsag er IBC's kurser også over flere dage (de er bare billigere).