Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2010 ender i plus!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er andet regnskabsår (2009) overstået og det blev et mindre minus.. Mindre end jeg havde forventet.

Jeg brugte "krisen" og stilheden til at få ny hjemmeside, og bedre tilbud. Desuden blev overflødige udgifter skåret væk.. Det har resulteret i at jeg allerede nu, har dækket alle udgifter (på nær vare indkøb) for 2010! Med et mindre overskud endda.. Så hver en vare solgt, er penge i kassen.

Desuden kan jeg nyde at jeg kun har haft 3 reklamationer og 2 returvarer i hele 2009! Det vil sige tilfredse kunder som forhåbentligt vender tilbage næste gang.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:08

Tillykke - det er da en god start på året.

Her set din hjemmeside - spændende ting du her der. - Men jeg kan ikke rigtig finde knappen som udløser amniorabat Wink.

Det er vel en forglemmelse.......

Birger

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:12

Hej Steven.

Det var sku' da fantastisk.

Du ønskes alt held og lykke fremover :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 21:14

Hov. forresten.

Ved ikke om du har set det, men hvis du klikker på "Tilbud" nede i din footer, så kommer den med denne fejl:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND p.`active` = 1 AND p.`id_product` IN ( SELECT cp.`id_product` FRO' at line 3

SELECT COUNT(DISTINCT p.`id_product`) AS nb
FROM `ps_product` p
AND p.`active` = 1
AND p.`id_product` IN (
SELECT cp.`id_product`
FROM `ps_category_group` cg
LEFT JOIN `ps_category_product` cp ON (cp.`id_category` = cg.`id_category`)
WHERE cg.`id_group` = 1
)

... Ikke den fedeste fejl at have når det har noget med databasen at gøre, i og med at folk kan hacke hele din database ud fra den stump kode.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Hej

Dejligt med glade nyhederYes Og rigtig flot gået i denne tid, så kan det jo kun blive bedre efterhånden, som den "såkaldte krise" forhåbentlig klinger af. Cool

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 10
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:28

Fedt at høre! Det må være en fantastisk fornemmelse at sidde med.

Jeg kiggede lige rundt på din side (hvorfor ikke have kaldt den BIGuy.dk ? :P) og tænkte du gerne ville have lidt feedback, jeg er nemlig selv på udkig efter lidt træningsudstyr og du ser ud til at have fornuftige priser.

Nogle af dine billeder når man zoomer dem får man bare en ny version frem hvor billedet egentlig ikke er større, det er lidt synd da jeg bla. gerne ville se dit 140 kg vægtsæt med stang, i en god opløsning for at se hvilket mærke skiver der er tale om.

Derudover synes jeg dine beskrivelser for hver vare er meget tynde i det. Fx den bænk du sælger, der er ingen max belastnings angivet, det er super relevant for det produkt. Derudover ville det være rart med en kort beskrivelse af produktet - og det vil med sikkerhed også være til din fordel mht. SEO.

Derudover er jeg vild med designet, super simpelt og nemt at navigere rundt på siden! :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:45

Mange gange tillykke!! Det er altid fantastisk med fremgang - men endnu bedre er det at gå fremad, mens andre står stille eller går i større og større minus ;) 

Keep it going, buddy!

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 01:29

Steven Zacho:

Så hver en vare solgt, er penge i kassen.

Tillykke, det er jo lige præcis sådan det skal være Yes

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 02:56

dejligt med noget positivt fra webshop verdenen :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 14:14

Jo tak alle sammen :-)

Jeg var ikke klar over fejlen med tilbudsknappen, det må jeg få set nærmere på.

Johannes Wisby Andersen:
Nogle af dine billeder når man zoomer dem får man bare en ny version frem hvor billedet egentlig ikke er større, det er lidt synd da jeg bla. gerne ville se dit 140 kg vægtsæt med stang, i en god opløsning for at se hvilket mærke skiver der er tale om.

Utroligt nok er det ikke alle produkter jeg har højt opløslige billeder af.

Når tiden er der skal jeg nok også få kigget mere på teksterne. Det ville også være mest optimalt hvis jeg kunne få unikke tekster på dem alle så jeg ikke har duplikate content når andre har det samme udstyr.

Amino knap rabetten er der ikke nej, men hvis I smider en pm så finder vi nok ud af noget ;-) Vi må jo holde de travle iværksættere aktive.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)