100*100*50*5,5=2.750.000 milioner - du betaler mig kun 100.000 kroner plus det løse til der skal til for gøre det virkeligt, programmering, hjemmeside, markedsføring o.s.v - dette er jeg lidt usikker på hvad det kommer til at koste, men jeg vil ikke tro at det overstiger 100.000 kroner selv.
Tror I virkelig at jeg prøver på at snyde? Jeg er slet ikke den type!
Hvor kommer 100*100*50*5,5 fra? Mikael - eller Steen Steneren - du er da i øjeblikket det største geni herinde.
Lige p.t. dagens mest humoristiske indlæg. Venter spændt på nye tiltag og ideudvikling fra din side. De overgår alt hvad jeg før har set herinde
Den tanke har jeg haft. Min idé er ikke 100% skudsikker, det er ikke noget jeg vil kaste 50.000 kroner + det løse efter, jeg vil være tilfreds med 100.000 kroner ned i lommen, og har indstillet mig mentalt på at det er okay at en anden tjener over 1 million.
Tak for den meget gode vejledning, Hans.
Så dig der har hele planen inde i hovedet vil ikke kaste 50K efter den selvom du er så sikker på at den vil give millioner "in return"? Og du forventer så stadig at os der slet ikke kender idéen vil kaste 100K efter den?
Laver du sjov eller hvad?!
(sarkasme advarsel)
Jeg i den forbindelse også en ide der involverer noget a la Facebook bare meget bedre som I kan købe til kun 90K da jeg mangler Red Bull. Man kan helt sikkert tjene milliarder på idéen. Den koster kun 20K at implementere men det ønsker jeg ikke selv at kaste efter den.
Hvorfor kommer jeg til at tænke på, at min favoritspil på grillbaren, da jeg var lille, hed: "Wonderboy in monsterland" :-)
@ Wonderboy: Jeg synes, at der i bedste Amino-ånd er mange gode råd, som kan tage til dig. Din idé er sikkert glimrende. Men hvis du mener det seriøst, så bør du nok bruge lidt tid på at "slibe saven", som Stephen Covey ville kalde det.
Lige et par ideer hvordan du kan komme til at virke en smule troværdig
skriv hvem du er
profil er ingen informationer er udfyldt 20 %
intet link eller hjemmeside eller noget som helst der fortæller hvem du er
en ide kan godt være god med , vis der andre der hurtigt får samme ide , kan forretning hurtigt blive dårlige især , vidst du ikke tør lille selv investere 20.000 kr. i hjemmesiden vidste der så en god ide , man skal jo bare spare hver måneden , leve så billigt som muligt , kan man med rette ånd hurtigt spare 20.000 kr. samme eller mere , er ideen så god og du har sparet 20 % op vil de flest banker sig ja og du vil have hele million for dig selv
håber du vælger spare modelen så , har du hele million selv , der skal lidt flere informationer frem og du skal kunne tør investere selv også mindste halvdelen før de flest tør især også grundet ingen oplysninger hvem er du
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg tænker, at hvis ideen er så god, så er det vel ingen sag at fremlægge den for en bank, som glædeligt vi låne pengene ud, hvis de ved, at der ingen for kort tid står flere millioner på kontoen.
Nej, jeg hedder Michael, men jeg er faktisk meget stenet som i sikkert har lagt mærke til. Jeg er blevet beskyldt for at være i besiddelse af en meget dårlig humor, det glæder mig meget at få at vide, jeg vil se om det kan blive en form for levebrød i fremtiden. Det meste af verden er spærret inde i dårlig humor, der må være en masse gyser at tjene på dette marked.
Jeg er et levende festfyrværkeri af kreativitet og meget få kan hamle op med mine kombinationsevner.
Kender I siden http://www.milliondollarhomepage.com/ ?
Jeg har leget lidt med idéen/tanken og har videreudviklet den til noget langt mere intressant, jeg vil ikke fortælle mere om idéen da det så går hen og bliver en afsløring.
Min idé koster 100.000 kroner - jeg forventer at hvis den bliver udført kan indbringe ca 1-2 millioner indenfor en et par måneder.
Jeg skal havde de 100.000 kroner først, før jeg afleverer min idé, pengene kan ikke gives tilbage - men jeg giver dig retningslinier i hvordan idéen skal gribes an- håber på forståelse.
Udover de 100.000 kroner til mig - skal du nok ca regne med at lægge 50-100.000 mere oven i hatten til udviklingen af hjemmeside,
Håber at det lyder seriøsrt nok!?
LOL .... Sjovt at se hvordan folk ryger lige i og straks kommer med gode råd til hvordan han skal præsentere sin idé m.v :-) nogen gange er det i orden at grine lidt af det hele, i stedet for at lave et breakdown på alt i det her forum og analysere det langt ind i H........