Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Burde min side have et forum?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen

Jeg er i gang med at bygge en portal op med gratis guides, artikler og mere til Microsoft C5. Siden kan i se her http://www.c5guide.dk. Folk kan desuden sende spørgsmål ind, som jeg så skriver guides eller artikler som svar på.

Jeg sidder og spekulerer lidt i om det ville være en fordel at lave et forum på siden. Det ville få en del brugere til at komme igen flere gange, og det ville få brugerne til eventuelt at hjælpe hinanden, men ville det dræbe konceptet med guides og artikler en smule?

Hvad synes i? Hvis i skulle bruge siden, ville i så foretrække at der var et forum som supplement til guides og artikler?

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

siden passer perfekt til med et forum , synes jeg ,dog kræver det du gør lidt reklame for det og du har lidt tid til overs , at styrre alle brugerne Yes

nu er det wordpresss side derved lettes at lave det med et  plugin wordpress bbs press forum http://wordpress.org/extend/plugins/bbpress-live

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal tænke over er, om du kan få gang i et forum. Næsten alle sites kunne drage nytte af et forum både i forhold til tilbagevendende brugere og søgemaskinerne... Men KAN sitet bære det? kan du få gang i et forum, så det ikke får den stik modsatte effekt: at det står stille og ser dødt ud? Bare spørg Thorborg om det var let at få gang i Amino i sin tid :)

Har set et par stykker starte og lukke fora igen fordi de ikke har kunnet formå at få sat gang i det med de ressourcer de havde.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, selvfølgelig skal du have et forum. Udover at dine brugere generer gratis tekst for dig, så giver det dig også muligheden for at hjælpe flere brugere på en gang. 

Lyt evt. til Martin Thorborgs podcast om hvordan man skubber gang i et forum (find den på thorborg.tv).

 

Se så at komme igang!

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent.

Super god side.

Har du gjort dig nogle tanker om, hvordan du vil vedblive med at holde dine guides opdateret, således at når en bruger om to år går ind på din side for at finde en vejledning, så er den revideret og holder hele vejen.

Hvis brugerne begynder at finde vejledninger inde hos dig, som du ikke løbende vedligeholder kan du risikere at miste troværdighed, hvilket jeg synes er synd med dit gode initiativ.

Du ønskes god vind med projektet.

 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit svar :) jeg kan godt se det kræver lidt tid, men hver tirsdag laver jeg ikke andet end at arbejde med siden, så der er da en del tid til det :) kan du anbefale andre plugins en bbpress? den du har linket til virker ikke med min version af Wordpress

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcel

Tak for dit svar :) altså jeg kan sagtens se fordelene i forhold til søgemaskiner, bruger genereret indhold og så videre, men jeg har også lidt samme spørgsmål som det du stiller, kan siden bære det? jeg mener hvor mange vil bruge et forum, hvis de kommer ind på siden for at finde guides.

Jeg har fundet et podcast fra thorborg.tv hvor han skulle snakke om forums, det skal jeg lige have lyttet igennem :)

Har du nogen gode idéer til hvordan man kan få gang i et forum?

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for dit svar :) tak for din henvisning til at Thorborg skulle have lavet et podcast om det, jeg har fundet det, men har ikke fået hørt det endnu :)

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar :) jeg havde faktisk overvejet at versions tagge dele af de enkelte guides, så hver gang der kom en ny version af C5 ville man kunne se i den enkelte guide hvordan man gør i de forskellige versioner. Det er jo ikke alle der kører på de nyeste versioner :) så eksempelvis en guide til at lave en faktura kan bruges til alle versioner af C5.

Det ville i mine øjne blive et irritations moment at der lå eksempelvis 10 guides om det samme bare til forskellige versioner, så heller en guide der kan bruges til alle sammen :)

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

  1. Lyt til Thorborgs podcast
  2. Få et SINDSSYGT godt optimeret forum, så du kan hive trafik ind lynhurtigt
  3. Brug netværk og venner til at sætte gang i det ved både at spørge og svare derinde. Dumme uddybende spørgsmål er tilladte ;)
  4. Opret flere profiler, som både spørger og svarer. 
  5. Henvis gerne til nogle gode svar på dit forum på andre fora (såfremt du har et godt svar - ikke spam)
  6. Giv ikke op!! Når du først har sat det igang skal du blive ved
  7. Når du tror du gør det godt, så giver du den bare ekstra gas, for det er aldrig godt nok til brugerne
  8. Lav konkurrencer med mest aktive debattør

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)