Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pinkmarketing.dk - Skal bedømmes, hvad syntes i om sitet?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Link: www.pinkmarketing.dk

Jeg har igennem årene her på Amino kommenteret og snakket med andre om deres design på deres e-butikker, da det er vigtigt mht. konverteringsgraden som jeg arbejder meget med. Nu er tiden inden til, at jeg selv kommer under luppen. Hjemmesiden er ikke en e-butik, men en hjemmeside der skal vise mit ansigt på nettet og hvad jeg tilbyder af ydelser.

Jeg har valgt et giftigt navn som (Pink)marketing, hvilket er valgt på baggrund af den branding jeg arbejder med. Da der er mange fordomme om PINK så vil jeg gerne høre fra dig, om du syntes farven er brugt i sådan et omfang, at det ikke virker useriøst?

Jeg har brug for at kunden får en fornemmelse et simpelt, stilrent og professionelt site, der indbyder kunden til at tage kontakt til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:15

Er det gennemtænkt/med vilje at have teksten som et billede?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:23

Hej Rene, 

Jeg synes at din hjemmeside har et rigtig godt flow og fokuset bliver rigtig godt fordelt.
Jeg kan rigtig godt lide den pinke farve og firmaets navn - det klinger og er visuelt overraskende godt!

Mvh

Sasa Kovacevic 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:24

Hej René,

Det er allerede påpeget, men jeg siger det gerne endnu mere ligeud. Det der forsidebillede med din tekst i, det laver du lige om til ren tekst. Gerne i dag, hvis du har tid. Det er decideret fjollet at have et billede dér. Der skal bare være ren, søgemaskinevenlig tekst.

Når du nu har valgt et lidt sjovt navn som Pink Marketing, så kunne du måske skrive to ord om navnevalget i din firmaprofil? Men ellers synes jeg at det er fint med både navn og hjemmeside, der skiller sig lidt ud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 15:38

Jeg synes ikke om dit site generelt, farven appellerer ikke til mig. Jeg synes ikke den er så "marketing"-agtigt opbygget. Den er dog rimelig simpel og det skal du have ros for.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:46

Jeg synes siden er meget fornuftig men du bør nok lige rette fejl under "om pink marketing". der står fx  "Jeg uddannet på............."  Bare lige kig det igennem for fejl :)

Held og lykke med siden

Vh

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:00

Hej René

Først og fremmest, så synes jeg at din side ser flot ud, og at det er et godt navn du har valgt dig.

Jeg må tilslutte mig de andre der har skrevet i tråden og sige at jeg synes du skulle få lavet billedet om til tekst på forsiden.

Du burde også lave så man kunne trykke direkte på eksempelvis billigegolfbolde.dk og at siden så åbnede i et nyt vindue :)

Bare mine 2 cents

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:18

Hej René.

Jeg syntes at du lever op til dine ønsker mht. simpelt, stilrent og professionelt site.

Det ser rigtig godt ud, og du har også sat det lyserøde ind de rigtig steder, uden at det bliver for meget.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det er dig selv der har lavet designet, eller om det er et open-source wordpress theme, så jeg har valgt ikke at bedømme siden på selve opsætningen :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

En side om jer og formålet med siden er altid godt google elsker tekst , kunne ikke finde den side ?

Titlen kan jeg ikke se hvad i sælger jeg mener denne her

<title> Pinkmarketing.dk</title> lav en sigende tiltet , gerne med 67 tegn i .husk unikke titler hver underside

jeg ser i hvert fald dig som en af de bedre adwords eksperterYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 16:40

Hej Drenge

Mange tak for jeres kommentarer, man stirre sig ofte blind på ens hjemmeside, og ser ikke de faldgrupper der ligger. Jeg vil lige arbejde på jeres forslag her i dag og imorgen og få det rettet helt til.

Jeg er ingen programmør, men marketing mand, men forsidebilledet skal selvfølgelig laves med tekst. Det må jeg lige få lavet om på med det samme.

@ Mikael: Tænker du på firmaprofil, den findes i toppen. Ellers må du lige uddybe hvad du mener Yes Og tak for rosen.

Skulle der være flere mistakes som ikke allerede er blevet nævn, så fyr endelig løs.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)