Se det er da godt nok lidt underligt. Kan jeg få dig til at skrive hvilken version af Internet Explorer du bruger? Hej Peterelkjaer
Det kan væres ordene skal formuleres en smule om, det prøver jeg lige at gøre. Jaah jeg var ikke helt med på hvad du først snakkede om, men det giver mere mening nu
Hej Alle
Mange tak for ros og kritik, Michael Grove og jeg arbejder på sagen, med lige at få tilpasset resten af designet. Skyd endelig løs, hvis der er det mindste.
Jeg beklager at måtte sige det, men det virker ikke særligt tillidsvækkende at modtage rådgivning i udfærdigelse af annoncetekster, fra et firma med så mange stave / tastefejl på hjemmesiden. Der er rigtig mange. Få læst grundig korrektur på hele dynen, helst sammen med et par andre friske øjne, der ikke har stirret sig "blind".
Det er ”a pain in the butt” at gøre det, men
det er det værd! For du har ret. Det handler om at indfri kundens forventninger. Derfor vil omhyggelighed og grundighed på dette område netop sende signalet om...? Yes, omhyggelighed og grundighed.
Se det er da godt nok lidt underligt. Kan jeg få dig til at skrive hvilken version af Internet Explorer du bruger?
Hej din side siger nu min browser ikke er opdateret? jeg synes da, jeg opdatere tit alle de programmer der kommer frem, når man skal opdatere sin computer?
Ja det ser godt nok lidt underligt ud på din skærm. Jeg skal ikke sige hvad der galt, men Michael og jeg skal have kigget det igennem. På de fleste browsere ser det hele fint ud, men ved din går det helt helt galt.
Det ser godt ud - men jeg syntes du skal vælge kun at bruge én "pink" farve - der er forskel i farven på navnet i toppen af sitet og i selve skrivefeltet.
Syntes det er super godt navn du har fundet på, gav i hvert fald mig lyst til at gå ind og kigge på din side
Jeg syntes det er en fin side, men jeg savner lidt et eller andet, der "springer" i øjet, måske et fedt logo eller noget - i forhold til dit navn er siden måske lidt kedelig.... Men det er selvfølgelig en smagssag, jeg kan godt lide lidt "pang" (selvom pink i sig selv selvfølgelig er rimelig pang )
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for ros og kritik. Jeg har faktisk kontaktet en grafiker til et logo jeg skal have lavet. Jeg går og overvejer hvordan logoet skal se ud. Men jeg har allerede nogle ideer til det, som jeg tror det ender ud med.
Hej John
Tak for noten, det skulle være på plads nu. Du må gerne lige tjekke, men det virker ihvertfald her.