Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er halv-pris.dk et godt domæne ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Nu har jeg købt halv-pris.dk da halvpris.dk var optaget og ejeren ikke svarer.. desværre, men jeg syntes nu stadig den går med bindestreg,. Cool 

På hjemmesiden som domænet afslører er at du skal kunne købe fx. Ipod oplader/ipod kabler til det halve selvfølglig ikke kun ipod ting! Alt mellem himmel og jord.

Jeg har fundet en rigtig god eksportør som er enig med mig at produkterne skal være billige, men kvaliteten skal være i orden.

Hvad syntes i om idéen?

Mvh Casper B. Buchberg Cool

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

jeg synes det lyder utroligt vidste du kan levere en vare til halv pris , med jeg vil da ligge det ind i min føj til fortrukne sider på min computer , vidste disse priser holder stik , med kan også give dig bagslag , vidste du ikke kan levere til discount priser alle vare da domænet ikke ustråler kvalitet , med man kan få billige vare igennem jer

Held og lykke med projektet Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:07
Halv pris af hvad? Du kan næppe levere til den halve pris af andre billige konkurrenter? Jeg synes ikke specielt om domænet. Det fænger ikke mig og er heller ikke super vedr seo, medmindre folk ligefrem søger på halv pris? Men domænet er ligeså fint som mange andre almindelige domæner.
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 12:40

Idéen bag det, er at være den billigeste på nettet med mange ting alt mellem himmel og jord. Ved godt jeg skal have nogle dygtige SEO folk ind over, da det er vigtig især for min forrettning at ligge i top. Men det vil også blive klaret på fx. andre måder med betalte "sponsorede links" på google.

I princippet, halv pris af alt mulige forskellige ting. regner med 500 vare nummere hen over sommeren.

Mvh Casper B. Buchberg

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:48

Det er et ganske udemærket domæne. Jeg har f.eks. www.gratis-taletid.dk og det er ikke kun gratis taletid jeg sælger. Selvom domænet hedder halv pris, så behøver alle dine varer ikke at være nedsat med 50%.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:12

Jeg kom til at tænke på et par potentielle problemer med domænet, du har muligvis allerede været omkring dem, men tænkte at jeg vil give dig lidt indput.

Jeg tror du vil kunne få problemer , hvis du udelukkende fokuserer på at være billigst.

Det er ikke fordi det som sådan er en dårlig ide at konkurrere på pris, men når jeg ser et domæne med "halv pris" i det, så vil jeg blive skuffet hvis jeg ser et ellers godt tilbud, som viser sig kun at være 25% billigere end hos en konkurrent.

Domænet gøre også det svært at skifte til at markedsføre din webshop på andet end pris om 1-2 år.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 16:24

Hej JakobP

Den har jeg haft rundet, men den vil jeg imødegå på selve forsiden, hvor jeg kommer til at have en slider af 3 "sider" hvor der kommer til at stå fx Halv pris eller i hvertfald tæt på. Bare lidt mere lækkert skrevet Big Smile Markedføring den vil selvfølglig være at jeg kan gøre det til meget lavere priser end de andre, stadig med samme høje kvalitet.

Tror at markedsføring kun med pris ikke vil være det værste problem, da man altid gerne vil have et produkt hvor man kan spare det halve Big Smile

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:43

Hej Casper.

Dit domænenavn fænger bestemt ikke her i huset - det får mig til at tænke på, at det er noget billig skrammel du sælger.

Du skriver ganske vist, at det er kvalitetsvarer, du agter at sælge, men alligevel virker det negativt på os her i huset.

Og som andre skriver: 1/2 pris af hvad?

Har du tænk over, om du kan komme i humoristen i forhold til Forbrugerombudsmandens nye regelsæt vedr, markedsføring?

Jeg ved ikke hvordan det vil blive taklet fra hans side, men du skal vel dokumentere, at du tidligere har solgt til de høje priser? - Og det kan du vel egentlig ikke.

En anden ting er, om vedkommende der allerede har domænet 'halvpris.dk' ikke også har fået dette navn registerert i selskabsstyrelsen. Får hvis det er tilfældet, så kan du nok ikke bibeholde dit navn, selvom du har en bindestreg.

Jeg synes, du lige skulle tænke i disse baner, inden du slår dig for stort op. Det vil være smadder ærgerligt, hvis du kommer i klemme, efter at have gjort et stort stykke arbejde.

Men ellers held og lykke med projektet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 17:01

Når jeg ikke markedsfører specielt med at jeg kører halv pris på mine varer, men med at jeg har halv pris i forhold til mange andre kan det så have betydning i forhold til forbrugerombudsmandens regelsæt?

Jeg har prøvet at kontakte ham der ejer domænet halvpris.dk.. uden held Skype-Crying, men hvordan finder jeg udad om han er registret i selskabssyrelsen har aldrig støt på det før Cool

Det er også det der er dejligt ved amino det er dine posts! Tak :)

Mvh Casper B. Buchberg

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12

Casper Birch Buchberg:

På hjemmesiden som domænet afslører er at du skal kunne købe fx. Ipod oplader/ipod kabler til det halve selvfølglig ikke kun ipod ting! Alt mellem himmel og jord.

Er det originale IPOD kabler og opladere eller bare nogle look a like? For er det ik originale, så er det vel et meget dårligt signal at sende til kunden. Du slår dig op på ½-pris, men sælger et andet produkt, end det du sammenligner dig med...

Det svare til, at Suzuki sagde at de solgte deres biler til 5% af prisen, som andre tager, og så sammenlignede med en Ferrari...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)