Hej! Til et lagerlokale uden vinduer og kun med et par forsvalig låste indgangsdøre, søger jeg en enkel form for alarm. Den skal kunne sende besked via GSM / et simkort. Den skal blot kunne give mig besked på min telefon, hvis der er nogen form for indtrængen, hvor den retmæssige kode ikke er blevet brugt. Ligeledes søger jeg et enkelt kamera, som kan optage hvad der sker i lokalet - også selvom alarmen ikke går. Men altså også hvis der er aktivitet i lokalet med frakoblet alarm. Her er jeg lidt i tvivl om hvad mit behov og mulighed er. Men jeg er gerne lydhør overfor forslag. Skal jeg have et kamera som sender direkte til min mobiltelefon, når det aktiveres? Eller skal jeg have et med et lille SD kort som blot optager korte sekvenser, når en sensor bliver aktiveret? Eller noget helt 3. Uanset hvad, skal det kunne optage i mørke. Håber der er en erfaren amino, som har lidt bud (Måske endda et tilbud På forhånd tak Birger |
Tillader mig lige at rykke den lidt frem mod toppen igen - her i den populære sendetid