Jeg kan se du har gjort mange af de samme erfaringer på dit websted som jeg har gjort med mit. Vores fællestræk er vel at vi begge har mange Amino-links :-)?
Jeg kan se du har gjort mange af de samme erfaringer på dit websted som jeg har gjort med mit. Vores fællestræk er vel at vi begge har mange Amino-links :-)?
Ja det kunne være dem, som Bing vurdere, som ekstra gode...
Det sjove er, at ca 40% af vores danske besøgende kommer fra Bing... Så det er da på ingen måde en søgemaskine, som man skal undervurdere...
Fuldstændig enig en topplacering i Bing, er mere værd end en side 2 i Google! På den her søgning har jeg 2 forskellige websites placeret på de tre første resultater.
Dog er der store forskelle i hvor mange resultater de to søgemaskiner finder alt i alt.
Fuldstændig enig en topplacering i Bing, er mere værd end en side 2 i Google! På den her søgning har jeg 2 forskellige websites placeret på de tre første resultater.
Dog er der store forskelle i hvor mange resultater de to søgemaskiner finder alt i alt.
Vi oplever sjovt nok det samme... Flere resultater i top 5 af Bing
Men mon ik der kommer nogle justeringer snart efter Yahoo samarbejdet er blevet godkendt...
Vi oplever sjovt nok det samme... Flere resultater i top 5 af Bing
Men mon ik der kommer nogle justeringer snart efter Yahoo samarbejdet er blevet godkendt...
Mine sider er også bedre placeret i bing end mine konkurrenter , med bla. ordet strip , med i yahoo drukner man da i udenlandske resultater , jeg kan ikke se man kan slå dansk søgning til i yahoo , det undre mig en del
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan så smide et spørgsmål mere ind. Bing har ikke indekseret min side om søvnløshed. Siden er 2 måneder er gammel og får fin trafik fra google, men bing har ikke engang indekseret min forside.