Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge denne vare i min webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået kontakt i en som vil have mig som sælger, provisionen er rigtig god, men hører fra en bekendt at varen jeg skal sælge kun må sælges i i autoriserede butikker..

Varen vi snakker om her er Gucci. Min bekendte sige at Gucci varer kun må sælges i Danmark i Gucci forretningerne, men ham som jeg skal sælge dem for, siger at det ikke kræver nogle tilladelser overhovedet at sælge dem , og at jeg ikke engang behøver virksomhed så længe min omsætning ikke overstiger 54.000 om året

Mit spørgsmål til jer er så hvorvidt i kan afkræfte eller bekræfte dette udsagn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Hej

Beløbsgrænsen er kr. 50.000 indenfor en periode på 12 mdr., som giver dig mulighed for at fravælge momsregistrering. Dog skal du stadig beskattes af et overskud.

M.h.t. handel af mærkevarer kan du kontakte enten importøren her i DK eller som jeg ville foretrække Konkurrencestyrelsen vedrørende reglerne på området.

Jeg mener dog ikke, at man kan bestemme dette, men spørgsmålet er, om du reelt får mulighed for at købe flere varer, hvis du ikke følger leverandørens/producentens anvisninger.

Hilsen

Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 21:49

Så så længe de er opkøbt lovligt osv. er der ingen lovgivninger / regler der forhindrer mig i at sælge disse ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Flakes:

Så så længe de er opkøbt lovligt osv. er der ingen lovgivninger / regler der forhindrer mig i at sælge disse ?

Korrekt!

Spørgsmålet er kun, om du får lov til at købe/sælge flere efterfølgende.

Hilsen

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:05

Så længe at varen er fra et andet sted i europa, hvor den legalt sælges, så er der ikke noget i vejen for at du sælger den i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 20:15

Jeg har set adskillige butikker sælge Gucci-varer i webshops.. også danske.

Tror din ven/bekendte tænker på Louis Vuitton som kun sælges og må sælges i deres egne butikker.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)