Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Flash - Nu vil jeg vide det!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickwork:

Det virker generelt som om der er en forholdsvis negativ stemning omkring det at bruge flashhjemmesider. Synes da også at kunne se tendens eller begejstringen for 100% flash sider er voldsomt dalende i forhold til hvordan det så ud for 8 - 10 år sidenBig Smile

Så fik den gamle Jakob Nielsen jo ret i hans voldsomme opstand mod flash

Modstand er jo fordi google har ændret sig , for flere år siden var den positiv grundet google havde andre reglerYes

Vidste du går ca. 3 år tilbage kunne man snyde søgemaskinerne , ved at skrive bl.a. no flash , ligge nogle filer ind der lå en masse søgeord i, da google opdaget at den alm. Bruger ikke kunne se disse undersider røg min side delvis udad google og sikkert mange andre også , lige nu , er det lidt svært nærmest umuligt at søgeord en ren flash hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt det er den bedste og nok mest optimale måde (kræver iøvrigt sin mand) hvis man vil optimere og være sikker på at få noget nær det optimale med SEO og Flash. Nu ber jeg ikke uenig med dig men påpeger blot at det kan lade sig gøre at optimere Flash gennem netop html og javascripting. Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

John Grandt:

Korrekt det er den bedste og nok mest optimale måde (kræver iøvrigt sin mand) hvis man vil optimere og være sikker på at få noget nær det optimale med SEO og Flash. Nu ber jeg ikke uenig med dig men påpeger blot at det kan lade sig gøre at optimere Flash gennem netop html og javascripting. Big Smile

Så må jeg jo lige sige, at det jo ikke er flashen du optimere, men html'en du optimerer.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber da du har ret - men jeg tror desværre det er et spørgsmål om tid. Video er stadig lidt en niche for webbureauerne. Det er forholdsvist dyrt at få lavet nogle gode video sekvenser til en hjemmeside - her er kan flashen prismæssigt bedre følge med.

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er det naturligvis som beskrevet tidligere af en anden aminoer kan swf filer ikke seo optimeres endu da Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickwork:
Jeg håber da du har ret - men jeg tror desværre det er et spørgsmål om tid. Video er stadig lidt en niche for webbureauerne. Det er forholdsvist dyrt at få lavet nogle gode video sekvenser til en hjemmeside - her er kan flashen prismæssigt bedre følge med.
Ja det er lidt dyrere, men meget dyrt behøver det ikke at være. tag fx en snak med primetime.nu de er erfarende inden for tv og videoproduktion og de laver også webtv

Ja jeg håber også jeg har ret Big Smile

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

John Grandt:

Korrekt det er den bedste og nok mest optimale måde (kræver iøvrigt sin mand) hvis man vil optimere og være sikker på at få noget nær det optimale med SEO og Flash. Nu ber jeg ikke uenig med dig men påpeger blot at det kan lade sig gøre at optimere Flash gennem netop html og javascripting. Big Smile

Håber en kan svarer på det , er det ikke indtil google opdager det og det er ikke rigtigt på hjemmesiden , har haft en der gjorde det med Java script og html og siden røg ud ad google delvis , og hvordan skal man ligge får de samme tekst hele tiden på siden og disse filer , vidste nu ens side bliver anmeldt , derved kommer der et rigtigt menneske forbi ens hjemmeside og tjekker siden om tekst og filer er ens , derved kan de tro man prøver at manipulere søge resultatet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror sgu lige jeg opretter en tråd på om flash er uddøende

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Håber en kan svarer på det , er det ikke indtil google opdager det og det er ikke rigtigt på hjemmesiden , har haft en der gjorde det med Java script og html og siden røg ud ad google delvis , og hvordan skal man ligge får de samme tekst hele tiden på siden og disse filer , vidste nu ens side bliver anmeldt , derved kommer der et rigtigt menneske forbi ens hjemmeside og tjekker siden om tekst og filer er ens , derved kan de tro man prøver at manipulere søge resultatet

Som jeg ser det så er Googles regler klare, man må ikke skjule indhold for brugeren så kun Google kan se det.

men hvis man gør det at der er det eksakt samme indhold i flashen som der er i html delen. vil Google se dette og man vil ikke blive straffet. Dette kan gøres via xml filer, som både bliver hentet ind i flashen men også bliver hentet ind i htmlen. meget enkelt forklaret Big Smile

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

glemte lige... der kan dog godt ske fejl og derfor fjernes sider nogen gange fra google.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)