Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Flash - Nu vil jeg vide det!

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickwork:

Morten:
Adobe kommer til at få det svært fremover.

Jeg tror ikke Adobe som sådan får det svært - de har jo efterhånden opnået en monopol lignende status på alle grafiske programmer.

Den nye Flash har nogle 3D elementer som på sigt kunne gå hen og blive rigtig spændende og en god afløser til de statiske billeder på f.eks webshops. Men flash som hjemmeside værktøj er død - det tror jeg du har ret i

Flash bliver også primært brugt på hjemmesider. Med HTML5 specifikationen, hvor vi bl.a. får video og audio tag, kommer Flash til at blive udfordret i den grad.

 

Prøv engang at tilmeld dig HTML5 betaen på YouTube @ http://youtube.com/html5 og så se en video som fx

.

 

Eneste problem er bare, at adoptionen af HTML5 kommer til at tage lang tid.

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer da helt an på hvornår udviklerne begynder at bruge html5. Personligt er jeg netop begyndt på mit første html5 projekt (http://webr.dk) og jeg kan kun anbefale andre udviklere at gøre det samme. På nuværende tidspunkt virker html5, med en lille hack til IE, i 98% af alle browsere (firefox 2 er faktisk den eneste browser hvor html5 fucker up).

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre er inde på så er svaret Ja, en del af indholdet i flash kan godt indekseres, det er bare et virkelig meget der ikke gør, og det er så teknisk en udfodring at få fornuftige resultater ud af en flash side, at det er absolut sidste udvej at anvende flash til en hjemmeside der skal ranke godt i søgemaskinerne

Iøvrigt har jeg en teori, om at grunden til at det er svært at søge efter om hvor godt flash indekseres i Google og andre søgemaskiner,
er at de hjemmesider der skriver om indeksering i flash er lavet i flash Surprise

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)