Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Flash - Nu vil jeg vide det!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan flash sider læses af søgemaskiner ja eller nej? Jeg synes at jeg har hørt begge dele 

Hvem ved det mon ?

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan de godt - de er bare ikke særligt gode til det. God ressource kan findes her:

 

http://www.yourseoplan.com/google-flash/

 

Du burde også kunne Google dig til det ;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt nej det kan de ikke. Men jeg har dog set nogle få eksempler på at de kan. men ikke nok til at det vil få mig til at sige at de 100% kan, for det kan de ikke.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du generer en swf fil, bliver der normalt også dannet en html-fil som indeholder swf'en. i denne html fil dumper flash den tekst som er i selve swf'en, og det er den tekst som google kan finde.

hvis man vælger at lade være med at benytte den flash-genererede html-fil, kan google ikke se noget som helst i swf'en.

Du kan naturligvis også selv, lave din meta description på den side, hvor swf ligger.

Google crawler ikke selve swf'en. (endnu)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt rigtigt at Flash ikke kan være SEO venligt. Jeg har selv et site der bruger deeplinking samt trackback.  Og det er til dels optimeret så godt det nu kan lade sig gøre.Og med back button i din browser som altså også virker.Siden kan ses her http://www.grandt-design.dk/main/index.html#/HJEM-01-00/

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

Det kan de godt - de er bare ikke særligt gode til det. God ressource kan findes her:

 

http://www.yourseoplan.com/google-flash/

 

Du burde også kunne Google dig til det ;)

 

Iflg. det link du sender med - står der at du skal have en skygge html side. Så er mit spørgsmål: Hvis søgemaskiner kan læse flash og du samtidig har samme indhold liggende på en skygge html side - har du så ikke et problem med DC?

 

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

John Grandt:

Det er ikke helt rigtigt at Flash ikke kan være SEO venligt. Jeg har selv et site der bruger deeplinking samt trackback.  Og det er til dels optimeret så godt det nu kan lade sig gøre.Og med back button i din browser som altså også virker.Siden kan ses her http://www.grandt-design.dk/main/index.html#/HJEM-01-00/

Så vidt jeg kan se så er det ikke din flash hjemmeside som er optimeret, men din anden hjemmeside som ses på www.grandt-design.dk som er optimeret, dog findes der kun 4 fundne sider på google som har med din hjemmeside at gøre.

 

 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første bør du kun bruge Flash til hjemmesider hvis det er absolut nødvendigt og hvis du ikke kan finde på andre løsninger på dit problem. Svaret på dit spørgsmål er ja og nej, google skriver selv at de kan indeksere flash websites, men andre søgemaskiner kan ikke (yahoo, ask, bing).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man måske påstå jo. Dog fratager det ikke siderne for at blive indekseret i Google dermed kan man sige at den eneste mulighed (ikke helt men næsten) er den jeg har anvendt for overhovedet at have en chanche i Google og andre søgemaskiner,hvis man som jeg leger med Flash..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Overtog en flash hjemmeside der forsvandt fra google af for lidt over 2 år siden , jeg har siden prøvet at finde den rette webmaster til hjemmeside , siden dengang

siden er www.stripdanmark.dk  jeg synes det er ved at fungere med har dummet mig et par gange før fandt den rette til opgaven

oveni har også fået lavet en ny flashside en gang ,som heller ikke fandtes på google , det er hvad jeg kalder begynder dumheder , som vi iværksættere ,skal hjælpe hinanden med så vi ikke alle gør samme fejl

Jeg anbefaler folk især uden meget html kendskab ikke får rene flashsider da det er stor videnskab at optimere sådanne sider

jeg synes man skal gå udenom at kode direkte i flash , med sider hvor bl.a. er film video , spil , kan der sagtens være meget flash på , da flash er godt til film og spil mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)