Hej allesammenJeg forventer selvfølgelig ikke i laver opgaven for mig, men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres bud og forslag på både design og priser for de foskellige ting der bliver bedt om i opgaven. Håber i kan hjælpe mig. :-)
Opgaven: Wine-direct et en ny spændende vinimportør, der formidler kvalitetsvin direkte fra slotsporten til alle vinelskere og livsnydere – en slags professionel vinklub, hvor man kan købe sin vin uden store omkostninger eller avancer, direkte fra vinbonden. Firmaet er ungt, men erfaringen kæmpestor. Wine-direct ejes af Lars Flemming Hansen og Claus Hindkjær, som efter mere end 40 år i vinbranchen (tilsammen) besluttede at starte denne gode ide. "Vi importerer fortrinsvis fra små, uafhængige og kompromisløse vinbønder. Det er vores mål at tilbyde autentiske gode vine, der viser druekarakter og ikke mindst; som smager fremragende! Vi fokuserer derfor også på bæredygtighed, økologi og biodynamik – simpelthen for at sikre, at vi både nu og fremover kan fastholde vores mål om at sælge vine med kvalitet" Mange af verdens bedste vinbønder sværger nu til økologi og biodynamik, ikke kun af miljømæssige årsager, men fordi smagen igen er i højsædet. Vi vil gerne viderebringe denne autentiske og spændende vinoplevelse, hvor man kan smage hvor vinen kommer fra! Opgave. Wine-direct.dk mangler en designmanual og forslag med begrundelse til: 1. Logo, farvevalg, brevpapir, web layout, visitkort, skrifttype, streamers, små klistermærker til flaskerne, bæreposer, gavekarton m.m.? - og ikke mindst et realistisk budget for disse? 2. Vores mål er at være on-line indenfor 12 mdr. (www.wine-direct.dk er købt). Kom med forslag til en hjemmeside og opbygning af denne? - hvad koster sådan en hjemmeside og hvad er prisen for at være on-line med et dankortbetalingsmodul?
Venlig hilsenSimon Brask |
Jeg kan på det varmeste anbefale Alexander Spliid - www.logointhegogo.com
Jeg har arbejdet med store reklamebureauer før - og jeg kan garantere at Alexanders arbejde er fuldt ud på samme niveau som når man bestiller en designmanual hos et reklame/mediebureau.
Og prisen er meget iværksætter venlig :)
-Karsten lund