Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Vin-opgave - Designmanual

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg forventer selvfølgelig ikke i laver opgaven for mig, men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres bud og forslag på både design og priser for de foskellige ting der bliver bedt om i opgaven.

Håber i kan hjælpe mig. :-)

Opgaven:

Wine-direct et en ny spændende vinimportør, der formidler kvalitetsvin direkte fra slotsporten til alle vinelskere og livsnydere – en slags professionel vinklub, hvor man kan købe sin vin uden store omkostninger eller avancer, direkte fra vinbonden. Firmaet er ungt, men erfaringen kæmpestor. Wine-direct ejes af Lars Flemming Hansen og Claus Hindkjær, som efter mere end 40 år i vinbranchen (tilsammen) besluttede at starte denne gode ide.

"Vi importerer fortrinsvis fra små, uafhængige og kompromisløse vinbønder. Det er vores mål at tilbyde autentiske gode vine, der viser druekarakter og ikke mindst; som smager fremragende! Vi fokuserer derfor også på bæredygtighed, økologi og biodynamik – simpelthen for at sikre, at vi både nu og fremover kan fastholde vores mål om at sælge vine med kvalitet"

Mange af verdens bedste vinbønder sværger nu til økologi og biodynamik, ikke kun af miljømæssige årsager, men fordi smagen igen er i højsædet. Vi vil gerne viderebringe denne autentiske og spændende vinoplevelse, hvor man kan smage hvor vinen kommer fra!

Opgave.

Wine-direct.dk mangler en designmanual og forslag med begrundelse til:

1. Logo, farvevalg, brevpapir, web layout, visitkort, skrifttype, streamers, små klistermærker til flaskerne, bæreposer, gavekarton m.m.?

- og ikke mindst et realistisk budget for disse?

2. Vores mål er at være on-line indenfor 12 mdr. (www.wine-direct.dk er købt). Kom med forslag til en hjemmeside og opbygning af denne?

- hvad koster sådan en hjemmeside og hvad er prisen for at være on-line med et dankortbetalingsmodul?

Venlig hilsen

Simon Brask

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:30

Jeg kan på det varmeste anbefale Alexander Spliid - www.logointhegogo.com

Jeg har arbejdet med store reklamebureauer før - og jeg kan garantere at Alexanders arbejde er fuldt ud på samme niveau som når man bestiller en designmanual hos et reklame/mediebureau. 

Og prisen er meget iværksætter venlig :)

-Karsten lund

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 09:33

Tak for forslaget Karsten.

Men er bare en skole opgave - Så skal lave det gratis. Har erfaring med Photoshop, ville bare hører om nogle havde nogle gode forslag til logo m.m. og priser på de sådan en side m.m. :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:39

Hej Simon. 

Ok - du fangede at jeg ikke har gennemlæst dit indlæg - Sorry :) - det går lidt hurtigt her til morgen hehe

Skype-Blush

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:32

He he. Det i orden Karsten, kender vi alle til jo ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 21:00

Bump.. Ingen der kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål eller komme med gode forslag? :-)

Wine-direct.dk mangler en designmanual og forslag med begrundelse til:

• 1. Logo, farvevalg, brevpapir, web layout, visitkort, skrifttype, streamers, små klistermærker til flaskerne, bæreposer, gavekarton m.m.?
  • - og ikke mindst et realistisk budget for disse?
  • 2. Vores mål er at være on-line indenfor 12 mdr. (www.wine-direct.dk er købt). Kom med forslag til en hjemmeside og opbygning af denne?
  • - hvad koster sådan en hjemmeside og hvad er prisen for at være on-line med et dankortbetalingsmodul?
Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:57

Hej

Jeg forstår ikke helt er det en tænkt skole opgave? Eller søger i tilbud?

Det kan godt være jeg er lige så aftentræt som Karsten var morgenfrisk - men jeg forstår ikke helt hvad i vil.

Mvh Nicolai

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:24

Det er nogle forskellige butikker vi har kunne vælge i mellem. Som evt. Holst Sko og nogle andre. Men valgte at vælge dette nye vin firma som vil til at sælge vin på nettet.

Det jeg så skal er at lave nogle forskellige designs til dem, indenfor logo, plakater, poser og alle de ting.

Så spørg jeg om nogle af jer har gode forslag til et vin logo eller noget :)

En anden ting er, jeg skal komme med priser på - hvad det ville koste og lave et logo til flasken evt osv.

Også en pris på hvad en webshop med dankort betaling ville koste at få programmeret og i løbet... med webhotel osv.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:38

Slet ingen der kan hjælpe ?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:47

Tænkte på at lave manuelen i noget ala http://www.e-pages.dk/lindpro/55/ - Kan i anbefale et godt og gratis et at benytte?

Kender i en gode side eller program der kan lave gratis logoer?

Har ingen af jer med web virksomhed en nogenlunde idé om hvad en webshop med dankort betaling må koste? virker da utroligt :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)