Jeg har simpelthen modtaget den mest mærkelige mail i dag: »Hej, Hvorfor skal jeres fragtpris være så dyr? Det er nok derfor jeg aldrig gider at handle i jeres netbutik. Venlig hilsen x« Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups... Så jeg tænkte at jeg ville ringe til butikken og få en lille snak En medarbejder sagde så at x havde fridag i dag. Jeg spurgte om jeg kunne fange hende på den mailadresse jeg havde - og det kunne jeg godt... Sjovt nok har hun endnu ikke svaret tilbage. Er nok blevet lidt overrasket og pinlig over »afsløringen«. Jeg griner stadigvæk - men undrer mig samtidig over denne form for hobby - og hvad hun mon havde tænkt sig at få ud af det i sidste ende... Måske en omgang gratis fragt Og så tænker jeg et kort øjeblik på alle de tråde der har været på amino om TrustPilot og om konkurrenter som giver hinanden dårlige anmeldelser. Der må da være sjovere ting at lave
|
Helle - houseofkids.dk:Jeg har simpelthen modtaget den mest mærkelige mail i dag:
»Hej, Hvorfor skal jeres fragtpris være så dyr? Det er nok derfor jeg aldrig gider at handle i jeres netbutik. Venlig hilsen x«
Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups...
Så jeg tænkte at jeg ville ringe til butikken og få en lille snak En medarbejder sagde så at x havde fridag i dag. Jeg spurgte om jeg kunne fange hende på den mailadresse jeg havde - og det kunne jeg godt...
Sjovt nok har hun endnu ikke svaret tilbage. Er nok blevet lidt overrasket og pinlig over »afsløringen«.
Jeg griner stadigvæk - men undrer mig samtidig over denne form for hobby - og hvad hun mon havde tænkt sig at få ud af det i sidste ende... Måske en omgang gratis fragt Og så tænker jeg et kort øjeblik på alle de tråde der har været på amino om TrustPilot og om konkurrenter som giver hinanden dårlige anmeldelser.
Der må da være sjovere ting at lave
Den var god!