Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske bare en dårlig dag :·)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har simpelthen modtaget den mest mærkelige mail i dag:

»Hej, Hvorfor skal jeres fragtpris være så dyr? Det er nok derfor jeg aldrig gider at handle i jeres netbutik. Venlig hilsen x«

Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups...

Så jeg tænkte at jeg ville ringe til butikken og få en lille snak Skype-Giggle En medarbejder sagde så at x havde fridag i dag. Jeg spurgte om jeg kunne fange hende på den mailadresse jeg havde - og det kunne jeg godt...

Sjovt nok har hun endnu ikke svaret tilbage. Er nok blevet lidt overrasket og pinlig over »afsløringen«.

Jeg griner stadigvæk - men undrer mig samtidig over denne form for hobby - og hvad hun mon havde tænkt sig at få ud af det i sidste ende... Måske en omgang gratis fragt Wink Og så tænker jeg et kort øjeblik på alle de tråde der har været på amino om TrustPilot og om konkurrenter som giver hinanden dårlige anmeldelser.

Der må da være sjovere ting at lave Drinks

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeg har simpelthen modtaget den mest mærkelige mail i dag:

»Hej, Hvorfor skal jeres fragtpris være så dyr? Det er nok derfor jeg aldrig gider at handle i jeres netbutik. Venlig hilsen x«

Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups...

Så jeg tænkte at jeg ville ringe til butikken og få en lille snak Skype-Giggle En medarbejder sagde så at x havde fridag i dag. Jeg spurgte om jeg kunne fange hende på den mailadresse jeg havde - og det kunne jeg godt...

Sjovt nok har hun endnu ikke svaret tilbage. Er nok blevet lidt overrasket og pinlig over »afsløringen«.

Jeg griner stadigvæk - men undrer mig samtidig over denne form for hobby - og hvad hun mon havde tænkt sig at få ud af det i sidste ende... Måske en omgang gratis fragt Wink Og så tænker jeg et kort øjeblik på alle de tråde der har været på amino om TrustPilot og om konkurrenter som giver hinanden dårlige anmeldelser.

Der må da være sjovere ting at lave Drinks

 

 

 

Den var god! Embarrassed

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan undre sig over at nogen gider. Fedt at du følger op, godt gået. Vedkommende er nok kurrerret et stykke tid for den slags. Det kan være du har gjort dagens gode gerning, hvis hun begynder at bruge tiden til noget fornuftigt i stedet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha!

Hvad kan du så få ud af det? At konkurrenten enten lyver, eller ikke tjekker jeres kundeservice ved at handle hos dig.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Efterfølgende ærgrer det mig bare at jeg ikke skrev følgende:

Kære x, Tusinde tak for din venlige email. Jeg kan glæde dig med at vi indenfor få uger lancerer gratis fragt og returnering, samt et gavekort på 200 kr. ved hver handel.

Så kunne det jo nok være hun ville finde regnemaskinen frem Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skal man jo tit forvente lidt chikane fra ens konkurranter, og har selv oplevet nogle tlf opringninger. Men det er noget som der hører med.

Selvom jeg ikke vil forfalde til sådan noget, eller tale dårligt om mine konkurranter, så må alle andre sådan set gøre hvad de vil. Og så længe at mine kunder vender tilbage, så gør jeg åbenbart noget rigtigt. Og så kan jeg være ligeglad.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Efterfølgende ærgrer det mig bare at jeg ikke skrev følgende:

Kære x, Tusinde tak for din venlige email. Jeg kan glæde dig med at vi indenfor få uger lancerer gratis fragt og returnering, samt et gavekort på 200 kr. ved hver handel.

Så kunne det jo nok være hun ville finde regnemaskinen frem Huh?

Du skulle da hellere efter en uges tid have skrevet noget i retning af:

"Kære x, Tusind tak for dit råd, nu her 1 uge efter vi har ændret vores fragtpriser grundet din henvendelse, har vi fordoblet vores ordreantal". Wink

Så gad jeg godt se dem sidde og tude over deres "gode råd" til konkurrenten...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig god historie sådan en mandag Yes

Tænk at konkurrenten har tid til sådan nogle påfund, mon ikke det dybest set bunder i lidt misundelse eller lignende, det er da i hvert fald tankevækkende.

Men rigtig flot tacklet, og dejligt smil her mandag først på ugen. Big Smile

Hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe - det var spas;)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeg har simpelthen modtaget den mest mærkelige mail i dag:

»Hej, Hvorfor skal jeres fragtpris være så dyr? Det er nok derfor jeg aldrig gider at handle i jeres netbutik. Venlig hilsen x«

Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups...

Så jeg tænkte at jeg ville ringe til butikken og få en lille snak Skype-Giggle En medarbejder sagde så at x havde fridag i dag. Jeg spurgte om jeg kunne fange hende på den mailadresse jeg havde - og det kunne jeg godt...

Sjovt nok har hun endnu ikke svaret tilbage. Er nok blevet lidt overrasket og pinlig over »afsløringen«.

Jeg griner stadigvæk - men undrer mig samtidig over denne form for hobby - og hvad hun mon havde tænkt sig at få ud af det i sidste ende... Måske en omgang gratis fragt Wink Og så tænker jeg et kort øjeblik på alle de tråde der har været på amino om TrustPilot og om konkurrenter som giver hinanden dårlige anmeldelser.

Der må da være sjovere ting at lave Drinks

 

 

Det maa da være positivt at konkurrenten gider bruge tid paa det. Det kan jo kun tyde paa at du har en god forretning. 

Det er lidt som naar en kendt person bliver parodieret. Den kendte person synes godt om det, da det jo maa betyde at de nu er "noget ved musikken" saa at sige Big Smile


 


konkurrent

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)