Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan er det med de her h1, h2 mfl tags

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:48

Sara Schousen:

Der findes jo også andre søgemaskiner end lige Google.

Mange andre søgemaskiner bruger meta keywords Skype-Smile

Meget apropro, er der så nogen der ved om de andre søgemaskiner (gerne Bing), har et "external keyword tool", alá det man kan finde hos google.?

Det kunne jo være rart at undersøge hvor mange søgninger der i det hele taget er på et givent ord i den konkurrende søgemaskine. Man kan selvfølgelig prøve at sjusse sig frem via statistikkerne i forhold til google, men jeg forestiller mig at bing får en del søgninger på bestemte fraser, grundet fejltastning i browser eller mangelfuldt kendskab til brug af internetbrowser af nye brugere af internettet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:48

Sara Schousen:

Der findes jo også andre søgemaskiner end lige Google.

Mange andre søgemaskiner bruger meta keywords Skype-Smile

Ja - der findes mange andre søgemaskiner, men jeg mener at vi i Danmark bruger google i nærheden af 93% af alle søgninger. Har man folk fra udlandet i målgruppen, så er det selvfølgelig noget man skal tænke over.

Jeg ved godt hvad jeg helst vil: Optimere til de 93 % af brugerne, eller gå på kompromis for at tilgodese de resterende 7% en lille smule

Fra Rungsted
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:50

h1, h2, h3 tags samt em, b, u og sikkert også et par andre tags bliver alle prioriteret af google, nogle mere end andre, men alle kan de bruges for at understrege hvad din hjemmeside handler om.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)