Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan er det med de her h1, h2 mfl tags

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Meta keywords tillægges stadig mindre værdi på andre søgemaskiner end Google - især hvis de ikke fremgår af teksten, men kun er synlig under meta keywords.

Ja - du kan godt være heldig, at Google ikke tænker over dine meta keywords, hvis du ikke benytter så mange af dem. Men hvorfor tage den chance, når du kan være helt sikker på ikke at blive trukket ned, på grund af brugen af meta keywords? Langt de fleste besøg kommer fra Google - måske bliver det anderledes fremover, hvem ved? Men til den til må du så genoverveje din strategi. Det ville være surt hvis det skal gå ud over dine placeringer nu, fordi der måske om en 2-3 er en søgemaskine der får mange danske brugere, som så igen måske medregner meta keywords.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:11

Emil Blücher:
Meta keywords tillægges stadig mindre værdi på andre søgemaskiner end Google - især hvis de ikke fremgår af teksten, men kun er synlig under meta keywords.

Ja men vi snakker om keywords der OGSÅ findes i teksten samt som h1/h2 tags.

Emil Blücher:
Ja - du kan godt være heldig, at Google ikke tænker over dine meta keywords, hvis du ikke benytter så mange af dem. Men hvorfor tage den chance, når du kan være helt sikker på ikke at blive trukket ned, på grund af brugen af meta keywords?

Har du et konkret bevis på at man BLIVER trukket ned hvis man bruge dem? 

Jeg syntes at det er interessant når folk der arbejder med det samme område er uenige som hvid og sort. Problemet er at der IKKE er en facitliste når det gælder søgemaskinerne. Det der gælder idag gælder måske ikke i morgen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:16

Som du selv skriver findes der ikke nogen facitliste - derfor er alle der arbejder med SEO ikke enige. Samtidig siger du at det der gælder i dag, måske ikke gælder i morgen. Det indlæg du linker til er fra 2007, og vi skriver i dag 2010 - der er sket en del siden da.

Om det er min eller Thomas metode som er den mest rigtige, kan hverken Thomas eller mig beslutte... Det er kun søgemaskinerne der kan det!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:18

Emil Blücher:

Om det er min eller Thomas metode som er den mest rigtige, kan hverken Thomas eller mig beslutte... Det er kun søgemaskinerne der kan det!

Det er korrekt... en måde at undersøge hvad der er bedst er at lave en side efter alle kunstens regler og se hvordan den ligger og derefter ændre i keywords for at se hvad der SÅ sker...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:27

Niels:

Emil Blücher:

Det er korrekt... en måde at undersøge hvad der er bedst er at lave en side efter alle kunstens regler og se hvordan den ligger og derefter ændre i keywords for at se hvad der SÅ sker...

Som sagt: Google læser ikke keywords nu, så det eneste du kan få ud af at benytte en masse keywords er længere loadtider - som er en af de ny faktore som også spiller ind. Hvis google (mod min forventning) begynder at bruge meta keywords igen, tror jeg ikke at de vil se mildt på folk, der benytter en masse keywords som ikke fremfår af teksten. Generelt kan google ikke lide sider der prøver at snyde sig til højere placeringer.

Når... men jeg vil ikke trække denne debat meget længere ud. Jo mindre der kommer noget helt fantastisk nyt i denne tråd, som jeg vil kommentere på tror jeg ikke jeg blander mig mere i denne debat.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:48

Google benytter ikke meta keywords. Men der ER andre søgemaskiner, og i nogle lande er Google meget langt fra den største. Og så er der også det faktum, at en del sitesøgemaskiner benytter keywords til at finde resultater.

Så altså: Meta keywords er helt og aldeles ligegyldige i forhold til Google, Og har kun en ringe værdi i andre søgemaskiner. Men hvis nu Google vælger noget andet i morgen? Derfor er det anbefalelsværdigt at benytte få og udvalgte ord, der er på den pågældende URL.

Der er ingen grund til, at I spilder jeres tid med at lave testsites - det gjorde vi for flere år siden og har testet løbende mange gange siden Wink

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:34

Thomas Rosenstand:

Google benytter ikke meta keywords. Men der ER andre søgemaskiner, og i nogle lande er Google meget langt fra den største. Og så er der også det faktum, at en del sitesøgemaskiner benytter keywords til at finde resultater.

Så altså: Meta keywords er helt og aldeles ligegyldige i forhold til Google, Og har kun en ringe værdi i andre søgemaskiner. Men hvis nu Google vælger noget andet i morgen? Derfor er det anbefalelsværdigt at benytte få og udvalgte ord, der er på den pågældende URL.

Der er ingen grund til, at I spilder jeres tid med at lave testsites - det gjorde vi for flere år siden og har testet løbende mange gange siden Wink

Thomas: Hvis vi så antager, at hypotesen om at Google vælger at benytte meta keywords om nogle år holder stik, ved du hverken hvordan google vil bedømme meta keywords - om det trækker meget ned, hvis man stopper for mange spamord ind. Hvad nu hvis meta keywords, ikke har en forbindelse til google suggest, så man bliver straffet for at skrive stavefejl med vilje, som ikke fremgår af teksten.

Som jeg ser det: Ja der er en lille sandsynlighed for at Google vil begynde at bruge meta keywords igen. Gør de det, kan det gå to veje: den vej som man havde planlagt, så det er en fordel - samt den modsatte vej, hvor man bliver trukket ned for det.

Er det så ikke bedre, at bruge sin tid på andre ting end at finde meta keywords? Ville der ikke også være en stor sandsynlighed for, at Google ville indføre effekten af Meta Keywords i to step - så det i starten kun havde en lille betydning, men i takt med at det bliver mere udbredt stiger effekten. Så ville man vel have tid til at tilpasse sin strategi her - ikke?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:43

Men det er jo det, jeg siger, Emil? Brug få og udvalgte ord - det betyder, at man IKKe skal fylde en masse ord i. Og jeg anbefaler ikke stavefejl i meta keywords.

Udtrykker jeg mig meget uklart?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 19:02

Thomas Rosenstand:

Men det er jo det, jeg siger, Emil? Brug få og udvalgte ord - det betyder, at man IKKe skal fylde en masse ord i. Og jeg anbefaler ikke stavefejl i meta keywords.

Udtrykker jeg mig meget uklart?

Nej, det gør du ikke. Det jeg bare prøver at komme frem til, er at det kan være en risikabel strategi at benytte, hvis man ikke ved hvad man gør. Så er det bedre helt at lade værre med at skrive nogle meta keywords overhovedet. Mange ved jo tydeligvis ikke, at de tager en chance som ikke kommer dem til gode i google lige her og nu, men som KAN give et positivt resultat, HVIS google vælger at benytte meta keywords på et senere tidspunkt. Omvendt KAN det også give et negativt resultat, HVIS der benyttes irelevante ord i stor grad, kombineret med at google vælger at benytte meta keywords.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:14

Emil Blücher:
HVIS der benyttes irelevante ord

Arh Emil....du bliver ved med det med hvis man bruger irrelevante ord.... Hvis du kører for stærkt og hvis politiet er der så får du en bøde, men hvis du IKKE kører for stærkt, så får du ikke en bøde

Vi snakker om at man netop bruger relevante ord i sine keyword-metatag.... Jeg gentager igen... man skal netop IKKE spamme keyword-metataggen.... 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)