Jeg tror på dette produkt :-) Har en "kammerat" der også kører en shop. Han har ikke ret meget konkurrence på netop hans foder og det kører rigtig godt for ham..Han reklamer kun hos adwords og har set ham lidt over skuldren ;-)
Hundefoder eller sexlegetøj ? ;-) Tror dette er det rette
Jeg har købt et par gode domænenavne, da min tidligere kone gerne ville have en butik med salg af dyreartikler. Det fik hun forøvrigt, og til trods for at alle sagde, den ikke ville kunne få en stor nok omsætning, blev det en bragene succes efter kun få år. Tror man på sit projekt og knokler som en lille gris i starten, sørger for en god markedsføring og holder et serviceniveau som er lidt bedre, så skal det nok lykkes. Jeg har stadig et par domænenavne, hvor jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal bruge dem til. Har i forbindelse med salget af butikken, stadig en konkurrenceklausul at forholde mig til.
Kontakt mig på ole@inspirement.dk eller ring 23 65 03 11, så kan vi snakke om det. Om ikke andet, kan jeg måske hjælpe dig med et par gode ideer, de er i det mindste gratis.
Ha´ en rigtig god og succesfuld dag og held og lykke med dit projekt, hvis vi ikke tales ved.