Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af indtjening

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Går og fundere over en idé, som indeholder en lille nød jeg ikke kan knække.

Angående opstart af hjemmeside, hvor det gør det muligt for folk at snakke/diskutere/hjælpe hinanden. Lad os sige det overordnede emne var sygdomme, hvor folk kunne dele deres histoerier og hjælpe hinanden.

Jeg tænkte så, for at få en smule mere ud af det, og samtidig holde useriøse mennesker, med fiktive historier osv. ude af siden, kunne man charge brugerne på siden for f.eks. 50,- pr kvat. 

Her er popper problemet så op i hovedet på mig:

Vil det skræmme dem væk, så snart de ser det er en betalingsside? Skulle man måske åbne op for nogle af "emnerne" under hjemmesiden, hvor de mest diskuterede og spændende emner er imod betaling, eller skal man helt droppe den idé?

Det jeg umiddelbart tænker er "hvorfor ikk'?" mere indtjening og mere seriøsitet.

MEN, en sidste problemstilling: Lad os sige hjemmesiden kom op at køre, vi er på dag 1 og den første bruger er på siden; HVEM ville nogensinde betale de f.eks. 50,- for at komme ind på en tom hjemmeside? Hvordan bryder man isen? Kører man den gratis de 3 første mdr. for at få indhold og besøgende

Håber jeg fik mig formuleret tydeligt denne søndag morgen med ondt i håret Wink

God søndag

Mvh AdamO

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:29

Amino har kørt i mange år uden en plus mulighed. De fleste datingsites har også været gratis at benytte i en længere periode indtil der var basis for at omdanne dem til betalingssider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:32

du skal nok droppe betaling med mindre forummet er som en klub hvor der er masser af fordele og rabater ved at være medlem. jeg gad ikke at betale penge for at dele mine erfaringer om en tur på hopitalet eller hjælpe andre med deres lægeligespørgsmål pga 2 ting 1 det koster penge 2 jeg er ikke læge hehe.

jeg mener bare at du nok skal gøre lidt som amino -skab et kvalitets forum dvs. sorter useriøse indlæg væk eller placer dem de rigtige steder, sådan at du får den rette kvalitet i de forskellige emner og tråde! 

når det nu er blevet til en succes så kan du jo lave en bruger betaling hvis det område som forummet behandler kan bære det :-)

Bare mit besyv

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:44

Okay tak for svaret!

Altid godt med andres syn på tingene. Hvis vi nu siger det 'bare' er et debat-forum er vi helt enige om, at det ikke vil kunne bære.

Så den 'bedste' måde at filtrere de useriøse og måske fiktive hitorier, er manuelt sidde som admin og smide til og fra?

Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:13

Adam O.:

Okay tak for svaret!

Altid godt med andres syn på tingene. Hvis vi nu siger det 'bare' er et debat-forum er vi helt enige om, at det ikke vil kunne bære.

Så den 'bedste' måde at filtrere de useriøse og måske fiktive hitorier, er manuelt sidde som admin og smide til og fra?

Smile

Amino sorterer heller ikke indlæg fra, medmindre de er ulovlige eller krænker andre brugere. Jeg tror ikke det er en god idé at slette indlæg du ikke mener er seriøse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)