Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på spritny webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt iorden Nicolaj - tak for kommentarerne.

Andre der har noget - gerne noget kritik ;)

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:38

Jeg syntes at siden fungerer godt!

- Rigtig hurtig side du har fået lavet.

Det eneste negative/kritik jeg har, er det visuelle - Altså indtrykket af siden. Men det kan jo godt være at det kun er min holdning :)

Hav en god weekend

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 23:41

Målet har været at lave en så enkel og overskuelig side som mulig.

Jeg har selv lavet hele designet - og har ingen erfaring med dette. Det visuelle vil blive forbedret med tiden, efterhånden som jeg kommer på nogle idéer.

Er det et sted du kunne finde på at handle - tænker ikke så meget på om du er min målgruppe, men virker siden seriøs nok til at man vil køre kortet igennem?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46

Jeg ville fjerne den røde boks på forsiden og så vise 2 rækker med 3 produker istedet for den ene række med 3 produkter. Ellers synes jeg at det er fedt at siden er så enkel og ligetil.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:48

jamen jeg kunne godt finde på at købe hos dig ja!

Men hvis du hele tiden opdaterer med bedre grafik, skal det nok blive rigtig godt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:47

udmærket hjemmesideYes

Effekten i banner må gerne vise en computer og nogle hukommelse kort og andre computer ting .

Alle titler er ens lav unikke til hver underside , jeg mener denne her <title>Hukommelseskort og USB stick - Køb dem billigt her</title>

En kontakt øverst i menu kunne jeg ikke se , sæt en på siden med alle jeres informationer telefon nummer CVR nummer , en kontaktformular

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 14:15

Hej!

Mange tak for jeres tilbagemeldinger, dejligt at vide at jeg ikke er helt forkert på den ;)

Andre der har noget?

Overvejer at investere i Trustpilot - er det ligeså godt som e-mærket...? Personligt kan jeg langt bedre lide Trustpilot.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:35

TobiasB:

Hej!

Mange tak for jeres tilbagemeldinger, dejligt at vide at jeg ikke er helt forkert på den ;)

Andre der har noget?

Overvejer at investere i Trustpilot - er det ligeså godt som e-mærket...? Personligt kan jeg langt bedre lide Trustpilot.

Prøv at skriv Trustpilot i søgefeltet her på Amino, så kommer der rigtig mange tråde frem, både for og imod.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 22:27

Hej,

Nu skal jeg passe lidt på hvordan jeg aflevere denne.

Nu kom du selv ind på om det var et sted man ville handle. Her er førstehåndsindtryk meget vigtigt. Designet udstråler i mine øjne at hjemmesiden ikke er blevet prioteret særlig højt, og her bliver jeg også utryg ved servicessen.

Altså, hvis man kan mærke at der er brugt kræfter og ressourcer på design samt integrering, så afspejler det sig typisk hele vejen igennem virksomheden på mange andre punkter.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)