Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omsætning i din webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange aminoer herinde som det går rigtig godt for, derfor har jeg lige lavet sådan en lille anonym afstemning ..

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 18:37

det kan da vel ikke passe at der er så mange af jer, webshop ejere som sælger for så lidt... kan det.. .nu er folk vel klar over at de ikke skal stemme hvis de ikke har en webshop. ikke..

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:18
Dato: 06-11-2006 18:36:54 Forfatter: magle

det kan da vel ikke passe at der er så mange af jer, webshop ejere som sælger for så lidt... kan det.. .nu er folk vel klar over at de ikke skal stemme hvis de ikke har en webshop. ikke..

Omvendt er dit max. på 40.000 heller ikke ret meget, så din afstemning vil ikke give noget specielt retvisende billede. Hvis du eksempelvis har en avance på 25 %, skal der trods alt en omsætning på et par hundrede tusinde til for at skabe en fornuftig økonomi.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 19:49

Nej jeg ved godt de 40000 kr. ikke er ret meget, men jeg kom til at trykke videre lidt for tidligt, og man kan jo ikke redigere afstemningen, og ville ikke til at lave en dobbelt post.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:21
Nej, med 40.000 kr i omsætning pr. måned skal der satme et godt DB til at leve af det :) - Jeg tror de fleste seriøse eShops regner i millioner - i hvert fald dem der lever af det. Den eneste webshop jeg selv har (eller rettere sagt, er medejer af) omsætter i hvert fald i den tunge ende af millionklassen. Mange produkter er der jo kun en ganske lille avance på - så der skal mange kroner igennem for at skabe gode overskud.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)