Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge bruger i på Google Adwords ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprette en kampagne på Google Adwords, med et budget på 20 kr. pr dag

Er det alt for lidt  ???

Hva` bruger i andre på disse og har det nogen virkning ?

På forhånd tak for jeres svar :o)

Mvh

Vivi bendixen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:27

Det kommer jo an på dit mål og hvad du vil opnå :o). Jeg har kørt nogle kampagner hvor jeg brugte 300 DKK pr. dag ca. men lige pt. bruger jeg ingen ting :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du bruger 20 kr. om dagen og det giver dig 40 kr. tilbage, så er det jo en succe. Men bruger du 2.000 kr. om dagen og det giver 4.000 kr. tilbage, så er det en 100 gange større succe.

det hele handler om at finde ud af hvad et klik er værd for dig.

Hvis du er helt ny i adwords kan jeg godt anbefale dig at få prof hjælp, det vil give meget i sidste ende...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:38

Det lyder fornuftigt at starte forsigtigt ud, så du ikke brænder hele budgettet af inden du har fået erfaring med hvilke ord/sætninger osv. som giver noget.

Jeg bruger pt. omkring 50-80 om dagen. ( til to firmaer), men mine søgeord er heller ikke så dyre.

Det afhænger jo meget af hvilken branche du er i.

Mvh

Jesper

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Skrevet kl. 10:38

Okay tak :O)

Mit mål er at få flere besøgende samt kunder i den online butik www.bendixen-netgalleri.dk
I første omgang prøver jeg lige at kører denne kampagne selv som jeg har sat igang - så må jeg se om det har nogen virkning eller der er brug for noget hjælp :O)

Der er så tit nogen der ringer vedr. at igangsætte en kampagne men jeg plejer at afvise dem, for hva` kan de gøre anderledes ind det jeg selv sætter igang på Adwords, ud over at de selvfølgelig osse vil tjene.
Men det må komme an på en prøve............."senere når jeg lige har givet min egen kampagne en chance"

Mvh Vivi

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Skrevet kl. 11:35

Lige en tilføjelse...

Jeg spurgt om samme spørglsmål hos et e-netværk og fik nogle fif....

Så derfor har jeg nu sat mit budget pr. dag op til 100 kr samt sat mindst 50 søgeord ind....
så vil tiden vise om det har nogen virkning :O)

Tak for jeres svar osse!
Vivi

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:41

vivi bendixen:

Der er så tit nogen der ringer vedr. at igangsætte en kampagne men jeg plejer at afvise dem, for hva` kan de gøre anderledes ind det jeg selv sætter igang på Adwords

De kan bl.a. optimere din annonce og dine søgeord, så du betaler langt mindre pr. klik og derved bliver det en win/win situation for begge parter.

Jeg kører selv mine AdWords annoncer, men det har taget lang tid at få det optimeret til det niveau det ligger på idag.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:49

Hej Vivi

Jeg sidder til dagligt med en masse Adwords kontoer hvor loftet pr. dag er fuldstændig forskelligt. Beløbet i sig selv er ikke så vigtigt. Har du et loft på 50 kr. pr. dag som ikke afgiver en fortjeneste på min. 50 kr. er det mildest sagt spild af arbejde - det samme hvis du har loft på 5000 kr. som ikke afgiver en fortjeneste på min. 5000 kr.

Det hele handler om lønsomhed.

Problemet ligger i, at det kan tage tid at finde de søgeord som rent faktisk afgiver salg. Bedste måde er illustere det på, er hvis du ser dine søgeord som en tragtmodel. Du starter meget bredt med mange forskellige søgeord, og sluser det ind til at finde de søgeord som sælger af h til.Husk at få opsat salgssporing!

Det klart jo højere dit budget, jo hurtigere finder du de søgeord som giver mest salg. Men derfor skal man ikke gå bankerupt inden man overhovedet er kommet igang. Find derfor et niveau som du vil have råd til at bruge, og effektivisere så ud fra dette. Når tiden er inde til, at du kan se det begynder at gå bedre med dine kampagner, så kan man begynde at skrue budgettet op, for at se om de ekstra klik man vil få - rent faktisk giver flere salg.

Men tænk på lønsomhed, det er så vigtigt i det her spil. Og så det bare derud af Smile

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:04

Hertil skal man huske at ha et site som er optimeret så at kunderne gider smide noget i kurven, ej at forglemme :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra 8920 Randers Nv
Tilmeldt 2. Dec 05
Skrevet kl. 12:24

VirkSalg:

Hej Vivi

Jeg sidder til dagligt med en masse Adwords kontoer hvor loftet pr. dag er fuldstændig forskelligt. Beløbet i sig selv er ikke så vigtigt. Har du et loft på 50 kr. pr. dag som ikke afgiver en fortjeneste på min. 50 kr. er det mildest sagt spild af arbejde - det samme hvis du har loft på 5000 kr. som ikke afgiver en fortjeneste på min. 5000 kr.

Det hele handler om lønsomhed.

Problemet ligger i, at det kan tage tid at finde de søgeord som rent faktisk afgiver salg. Bedste måde er illustere det på, er hvis du ser dine søgeord som en tragtmodel. Du starter meget bredt med mange forskellige søgeord, og sluser det ind til at finde de søgeord som sælger af h til.Husk at få opsat salgssporing!

Det klart jo højere dit budget, jo hurtigere finder du de søgeord som giver mest salg. Men derfor skal man ikke gå bankerupt inden man overhovedet er kommet igang. Find derfor et niveau som du vil have råd til at bruge, og effektivisere så ud fra dette. Når tiden er inde til, at du kan se det begynder at gå bedre med dine kampagner, så kan man begynde at skrue budgettet op, for at se om de ekstra klik man vil få - rent faktisk giver flere salg.

Men tænk på lønsomhed, det er så vigtigt i det her spil. Og så det bare derud af Smile

Jeg regner med at der hele tiden skal justeres samt holdes øje med om det man betaler for adwords også tjenes ind.........
Jeg holder et skarpt øje på det den første uge.....og derefter måske justere efter om det har nogen virkning overhovedet....i mit tilfælde.
Mange af mine ting sælges hånd til hånd frem for online...........men online er det til at fange kunder over hele danmark....så det skal forsøges online osse. 

Tak:O)
vivi

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)