Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale. |
Anders:Nej hvor bliver jeg i dårligt humør af alt det Jante!
Øhhh hvor?
Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale. |
Øhhh hvor? |
Ahh.. nu strammer du den.
|
Bare helheden i dine indlæg. Hvis man er opsat på at man vil tjene mange penge og dedikeret nok kan det lykkes for de fleste. Men det er klart at hvis man går og slentrer den og tænker: "Det er jo ligemeget bare vi alle er glade" - så kommer man ikke langt. |
Hvis prisen var rigtig, så havde jeg godt kunnet finde på at sælge min mor og far da jeg var på din alder.
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
gid alle ikke tænkte så meget på penge , selv cykler jeg 40 km til skole og arbejde om vinteren , jeg gider ikke have fjersyn , det eneste jeg har er min computer og hygger samme med mine venner . vidste alle tænkte som mig ville verden være uden forurening og jeg har aldrig modtaget bistands hjælp eller social ydelser ,jeg vil klare mig selv og jeg vil ikke tjene de store penge for hvad skal jeg bruge dem til |
Simon : "Korrekt. Men livet's skole er meget mere effektiv hvis du vil lære at føre en fornuftig samtale. " En grundliggende uddannelse hjælper nu godt på vej Jo "dummere" et folkefærd er , jo nemmere er de også at manipulere. Se på Cambodia , under Pol Pot blev alle intellektuelle udryddet, og kun uuddannede blev tilbage. Det gir sku ikke rigtig et fremgangsrigt land |
Det lyder jo også meget ideelt. Men verden er meget materialistisk, mig selv inklusiv. Det betyder meget for mig at kunne købe det jeg vil og køre i en fed og hurtig bil. |
Som jeg også har været inde på før, så jeg enig i at der er en gruppe mennesker som skal have en uddannelse. Og de mennesker bliver heldigvis skabt med det mind - Om det kommer oppefra, ved ingen. |
Self ik alles, men det er rigtig manges... Ellers ville alle de der reality programmer ik være så populære...
Nu er det at sælge sin familie jo heller ik rigtig noget der kan praktiseres... Men lad mig omformulere det til, at mange vil krydse mange grænser, og udstille sig selv meget, for at opnå en drøm, som de har. Og dem som så endelig når målet, der ender en stor del altid med at blive skuffet, da det liv slet ik var som de forventede... |