Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden i uddannelse

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om du har uddannelse eller ej er ikke det vigtigste , det vigtigste er du laver det du kan lide og når man begyndere  og snakke om indtægt ryger ens  livsglæden , for vidste den eneste grund til du har taget en uddannelse er fordi du vil tjene flere penge , skal du ikke tage den uddannelse du skal træffe dine valg efter hvad du vil Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:41

Hvis alle lavede hvad de helst ville, ville det hele ligne en stor badeferie. Et af de største, for ikke at sige DET STØRSTE drivmidldel i forretningslivet, og også blandt iværksættere er PENGE.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:44

Uddannelse er vel også et spørgsmål om basal viden, og om at kunne føre en nogenlunde fornuftig samtale , og ikke et spørgsmål om penge.

Se blot på "paradise" eller hvad de udsendelser nu hedder - tyder ikke på de har de helt lange uddannelser Indifferent.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 16:48

Det er igen dannelse. Men ja, opførsel, talegaver og tankegang tror jeg hænger meget sammen med uddannelse og hvorvidt det er en akedemisk uddannelse eller andet.

At nogle af dem i paradise hotel(amalie) burde have et forbud mod at åbne munden er så en helt anden diskussion.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:52

Anders:

Hvis alle lavede hvad de helst ville, ville det hele ligne en stor badeferie. Et af de største, for ikke at sige DET STØRSTE drivmidldel i forretningslivet, og også blandt iværksættere er PENGE.

Kig på verden omkring dig... Når unges største drøm er, at blive kendt og millionær, så kan jeg kun smile... De aner ik hva de udtaler sig om, og de er forblændet af en illussion, som de fleste aldrig formår at bryde...

Og hvem vil ik gerne have en lækker bil, eller være uafhængig? Det er ik et drivmiddel, men en drøm alle har!
Ellers ville Lotto ik være så populært et spil... ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:53

Anders:

At nogle af dem i paradise hotel(amalie) burde have et forbud mod at åbne munden er så en helt anden diskussion.

Hvem skal så lave de sjove citater? Årstiderne skifter, Russisk Roulette og fårekylling hahaha ;D

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:55

Fashion-Seller:

Kig på verden omkring dig... Når unges største drøm er, at blive kendt og millionær, så kan jeg kun smile... De aner ik hva de udtaler sig om, og de er forblændet af en illussion, som de fleste aldrig formår at bryde...

Og hvem vil ik gerne have en lækker bil, eller være uafhængig? Det er ik et drivmiddel, men en drøm alle har!

Hehe, du modsiger vel lidt dig selv? Smile

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 16:58

Nej hvor bliver jeg i dårligt humør af alt det Jante!

På den anden side, jo flere der har det sådan jo mindre konkurrence er der jo.

Nej, det skal ikke være en drøm. Det skal være et mål.

Desuden kunne jeg ikke drømme om at sætte mine penge i lotto.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:58

Fashion-Seller:

Anders:

Hvem skal så lave de sjove citater? Årstiderne skifter, Russisk Roulette og fårekylling hahaha ;D

Sidste år spurgte en af mine kvindelige kollegaer på hotellet om jeg ville tage noget af hendes aftenvagt for hende. Selvfølgelig ville jeg da det, hvis hun skulle noget vigtigt. Da jeg afløste hende, så spurgte jeg hende om hvad hun skulle: Se finalen i Paradise Hotel med nogle veninder....

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:58

Simon:

Fashion-Seller:

Hehe, du modsiger vel lidt dig selv? Smile

Det mener jeg nu ik... Der er forskel på en drøm, som alle jo har, og så at ens største drøm er rigdom og berømmelse uanset konserkvenserne...

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)