Hej Amino.
Har netop startet et forsøg på det såkaldte polyphasic sleep, hvor man blot sover 4 timer om dagen, og har altså omkring 4 ekstra vågen timer om dagen. Og det bliver jo hurtigt til en del! Hvis der er andre der har erfaringer med dette? Så hører jeg meget gerne fra jer. Indtil videre går det godt, og jeg glæder mig til at komme nogle flere dage ind i projektet! Jeg vil blogge løbende omkring hvordan det går på min nye blog, så hvis der er nogle af jer, der synes emnet er spændende og godt kunne tænke sig at følge med i hvordan det går, kan det gøres på min nye blog. :-) : http://www.sebastianpetersen.dk/polyphasic-sleep/forsoeg-med-everyman-polyphasic-sleep.htm
Hvis du ikke ved hvad polyphasic sleep er for noget, har jeg også beskrevet det lidt nærmere på min blog, og givet et link til en lidt dybere forklaring. :-)
Jeg hører meget gerne fra nogen der har prøvet lignende, eller lever efter disse søvnvaner, og ellers håber jeg der er nogle der gider følge med, og evt. komme med lidt feedback.
Nu er det tid til en powernap. :-) Alle ønskes en god aften. /Sebastian Petersen |
Hej Sebastian
Min søn vil eksperimentere med polyphasic sleep; så jeg er spændt på, hvordan du har haft det med denne afbrudte søvn? Gør du det stadig??