:-) hvis der ikke er nogen krav til brugervenlighed og overblik, så kan meget pines op i Google, jeg tvivler bare på at sådan side konvertere ret godt.
Websitet fungere jo som satelit for hendes primære, og jeg vil tro at de fleste af hendes besøgende hopper videre til hendesprimære side. Uanset hvad man synes om det, så er jeg sikker på det er en god forretning for hende.
Jeg tænkte noget i samme stil. Der gik faktisk et stykke tiden, inden jeg kom over på hendes egentlige hjemmeside. Havde jeg skulle bruge et produkt-foto og havde haft 30 fotograf-hjemmesider at checke, så var hun blevet droppet med det samme som useriøs......
Jeg synes sitet er skod. Men er målet SEO, så må man jo også spørgs sig selv, hvor mange af de besøgende klikker videre til hendes hovedsite?? Er det 10% så er det vel også rigeligt? Det kan hun jo kun selv svare på.
Men ideen er da super god. sitet er vel ikke hendes eneste trafikkilde, men virker det, med en masse links med hendes keywords, og en masse gentagelser af dem, så er det da smart, og da en tatik mange kan lære noget af.
jeg fik skam ondt i mine øjne , jeg har på min side flere sider med meget tekst på ,med flere der er bedre opsat da er overskrifter da får man derved et bedre overblik over siden da der større og mindre skriftestørrelse dette vil gøre underværker desuden lave længere sigende titler dem der vises på google er en god ide.
Jeg ville desuden dele noget af teksten op i flere undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
... men enig hendes satelit kunne da være bedre designet, og på den måde konventere endnu flere af de besøgende. Jeg er stadigvæk overbevist om at det er en super forretning for hende, udelukkende pga. det trafik hun suger til sig fra Google. Opgaven med at få kanaliseret trafikken videre til hendes primære side virker dog ikke så veludført.