Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side med overdrevet SEO, men nr. 1 på google

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i gang med SEO på min hjemmeside (ingen kommentarer om mangel på SEO, tak - i know Stick out tongue)  og faldt over denne hjemmeside: http://www.hannesfoto.dk/produktfotografkbh.html

Den ligger i top 5 - hvis ikke nr. 1. - på Google på alle mine søgeord. Det er vist ret tydeligt, at den er lavet med et eneste formål: SEO.....

Er det virkelig en god ide - set fra et forretningsmæssigt synspunkt?

Eller er det totalt kikset amatørarbejde Surprise

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:57

Totalt useriøs side efter min mening - fik nærmest stress af det besøg.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:58

Hun har tydligvis nået målet, så det er vel fornuftigt udfra et forretningsmæssigt synspunkt :o).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:02

:-) hvis der ikke er nogen krav til brugervenlighed og overblik, så kan meget pines op i Google, jeg tvivler bare på at sådan side konvertere ret godt.

Trafik er ikke nødvendigvis  = med salg.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:05

Websitet fungere jo som satelit for hendes primære, og jeg vil tro at de fleste af hendes besøgende hopper videre til hendesprimære side. Uanset hvad man synes om det, så er jeg sikker på det er en god forretning for hende.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:06

Jeg tænkte noget i samme stil. Der gik faktisk et stykke tiden, inden jeg kom over på hendes egentlige hjemmeside. Havde jeg skulle bruge et produkt-foto og havde haft 30 fotograf-hjemmesider at checke, så var hun blevet droppet med det samme som useriøs......

/Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:13

Jeg synes sitet er skod. Men er målet SEO, så må man jo også spørgs sig selv, hvor mange af de besøgende klikker videre til hendes hovedsite?? Er det 10% så er det vel også rigeligt? Det kan hun jo kun selv svare på.

Men ideen er da super god. sitet er vel ikke hendes eneste trafikkilde, men virker det, med en masse links med hendes keywords, og en masse gentagelser af dem, så er det da smart, og da en tatik mange kan lære noget af.

Hilsen Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:15

jeg fik skam ondt i mine øjne , jeg har på min side flere sider med meget tekst på ,med flere der er bedre opsat da er overskrifter da får man derved et bedre overblik over siden da der større og mindre skriftestørrelse dette vil gøre underværker desuden lave længere sigende titler dem der vises på google er en god ide.

Jeg ville desuden dele noget af teksten  op i flere undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:17

... men enig hendes satelit kunne da være bedre designet, og på den måde konventere endnu flere af de besøgende. Jeg er stadigvæk overbevist om at det er en super forretning for hende, udelukkende pga. det trafik hun suger til sig fra Google. Opgaven med at få kanaliseret trafikken videre til hendes primære side virker dog ikke så veludført.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)