Mange tak for de venlige ord, Jørgen! Det er jo lige så man rødmer 
Jeg vil dog tillade mig at sende en stor del af takken videre til mit gode team på deMib.com - det er i høj grad dem der trækker en stor del af de daglige udfordringer med opgaverne. Og de er skide dygtige, for at sige det lige ud. Jeg er virkelig stolt af mit hold.
I mange år arbejdede jeg hovedsageligt alene med det faglige - SEO, eller med diverse freelancere, men efter jeg arbejdede en periode for Marketleap i USA, lærte jeg for alvor værdien af et godt kreativt SEO team. Der arbejde jeg sammen med nogle af de bedste i verden. Siden da har jeg holdt fast i, at have mindst 3-4 eksperter og nørder fastansat på fuld tid på deMib.com.
Jeg synes efterhånden vi har fundet nogle gode måder at arbejde i vores team og med gode resultater til følge for vores kunder.
Vi har nok et ry for at være i den dyre ende - og det er måske lidt min egen skyld. Men faktisk ligger vi meget gennemsnitligt for Københavnske kreative bureauer. Så lad dig ikke skræmme af løse rygter.
Det er kun mine helt personlige rådgivningstimer, der fortsat koster lidt ekstra, da det ikke er så mange timer jeg kan afsætte til dette - væk fra teamet, SEO Supporten osv ...
Hvis der er nogle her, som inspireret af Jørgens klage, også gerne vil skuffes med deres SEO, så kan I bare gribe fat i mig eller min partner ... så skal vi nok gøre vores bedste for, at skuffe jer mindst ligeså meget :)