Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage over Demibs forretningsmetoder.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.Smile

Jeg synes også, at dit indlæg er godt skrevet.

Jeg kunne ikke lade med grine, da jeg læste det.Big Smile

Jette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Tillykke Jørn...........og din ironi har du dog ikke tabt!

Vi brændte en masse kroner af på ham "Senna" og fik ikke en skid for pengene.

/peter

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:23

det han mener er at man skal tvinge sin server til at bruge www.oldsenrevision.dk  og ikke tillade hhtp:\\olsenrevision.dk  det kan give dublicate content...

du kan feks tjekke på det mikkels egen side..

www.demib.dk  <- virker fint.

hmm..

han har lavet et eller andet om,  før i tiden virkede det ikke med http:\\demib.dk  men nu laver den redirect til www..  hmm....

mikkel ? :D  forklar 

M  dfdf

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:26

Peter - Revisor:

Tillykke Jørn...........og din ironi har du dog ikke tabt!

Vi brændte en masse kroner af på ham "Senna" og fik ikke en skid for pengene.

/peter

Hehe :)

Jeg har også haft mindre heldige oplevelser - hvor jeg har fået ingenting og betalt "noget".

Jeg har også givet 2.500kr til en anden amino for et års tid siden for noget seo-arbejde, forudbetalt - og der er ikke blevet leveret en skid - men jeg har ikke opgivet endnu - jeg prøver at få leveret varen - jeg har dårlige erfaringer med at hænge folk ud - det vinder jeg jo ikke af - så har vi bare begge tabt... :(

Giv en god pakke seo i gave til din kone, så skal millionerne nok begynde at rulle derudaf - mere end nu :)

Jeg bliver simpelthen så glad når jeg får noget for mine penge, - for det meste jeg poster penge i er simpelthen bare for ringe - folk er i almindelighed bare utroligt ringe - og så er der nogen der udmærker sig som aldrig skal blive glemt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:27
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:30

Jørgen Olsen:

Jeg forstår ikke helt spørgsmålet og jeg kan kun tale for mig selv.

Jeg er selv bedøvende ligeglad med "WWW" - jeg går mere op i kroner i denne forbindelse.

LOL

Jeg kan desværre ikke finde en video hvor Mikkel D forklare det  men det gør ">Thomas Rosenstand meget fint her.

/allan

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 13:07

DesignYOU:

Hej Jørgen

Øhh er Demib ligeglad med WWW ? jeg ser din side svare både med og uden ?

/allan

Du kan via googles webmastertools oplyse Google om hvilket der skal indexeres (foretrukket domæne)

så det ikke betragtes som duplicate content hos google i det mindste.

Men jeg vil give ret i at det bør håndteres i dns med en C-name, fra starten så der opnåes fuld link-effekt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:13

Hej jørgen, det er da super med forretningen, men hvad er det der giver dig flere kunder? jeg mener hvor får du din forøget kundetilgang fra, da jeg ikke umiddelbart kan se nogle topplaceringer på google.dk på de første 7 keywords jeg kiggede på?

hvad har mikkel gjort siden du får så mange nye kunder? måske adwords?

regner selvfølgelig ikke med at du vil ud med dette, og forstår det fuldt ud, men jeg undrer mig bare da jeg ikke umiddelbart kan finde dig i google andet end i bunden af side 2 og på side 5 på 2 ud af 7 keywords fra din hjemmeside?

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for de venlige ord, Jørgen! Det er jo lige så man rødmer Embarrassed

Jeg vil dog tillade mig at sende en stor del af takken videre til mit gode team på deMib.com - det er i høj grad dem der trækker en stor del af de daglige udfordringer med opgaverne. Og de er skide dygtige, for at sige det lige ud. Jeg er virkelig stolt af mit hold.

I mange år arbejdede jeg hovedsageligt alene med det faglige - SEO, eller med diverse freelancere, men efter jeg arbejdede en periode for Marketleap i USA, lærte jeg for alvor værdien af et godt kreativt SEO team. Der arbejde jeg sammen med nogle af de bedste i verden. Siden da har jeg holdt fast i, at have mindst 3-4 eksperter og nørder fastansat på fuld tid på deMib.com.

Jeg synes efterhånden vi har fundet nogle gode måder at arbejde i vores team og med gode resultater til følge for vores kunder.

Vi har nok et ry for at være i den dyre ende - og det er måske lidt min egen skyld. Men faktisk ligger vi meget gennemsnitligt for Københavnske kreative bureauer. Så lad dig ikke skræmme af løse rygter.

Det er kun mine helt personlige rådgivningstimer, der fortsat koster lidt ekstra, da det ikke er så mange timer jeg kan afsætte til dette - væk fra teamet, SEO Supporten osv ...

Hvis der er nogle her, som inspireret af Jørgens klage, også gerne vil skuffes med deres SEO, så kan I bare gribe fat i mig eller min partner ... så skal vi nok gøre vores bedste for, at skuffe jer mindst ligeså meget :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 10:27

Hej Jørgen.

Du har  en lille  fejl under regnskabsreferencer:

"Design, industiel design "

Eller ?

Mvh. john

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)