Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - vi går måske konkurs med vores børnetøj!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Hørte der var FashionOutlet et eller andet sted i starten af marts med desingerting til gode priser, måske det vil være en idé at få en stand der? og realisere nogle ting kontant.

Det er så ik særlig billigt, at have en stand der... Og priserne er voldsomt underpres, hvilket ordet FashionOUTLET også udtrykker... Så det er næppe løsningen, hvis pungen er tom, da der så bare slides hul i rummet til sedlerne ;D

Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 06:53

Jeg er også klar på en del hvis det bliver nødvendigt.

Jeg har ikke så mange andre ideer end dem der er blevet fremsat her, men held og lykke med det, og er der mere jeg kan hjælpe med, så skriv endelig.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:25

Igen - tusind tak for jeres konstruktive tilbagemeldinger! Det er guld værd!

Vi kontakter vores forhandlere i dag, og sætter dem grundigt ind i situationen. Vi må se, om de vil aftage lidt af lageret hurtigt - med eventuelt mindre tab - men dog kontant afregning. Det ville være et godt skridt for os.

Ideerne omkring lån fra aminoer havde vi overhovedet ikke selv tænkt på. Men hvor er det dog fantastisk sødt af Jer, at tilbyde jeres hjælp!! Den skal vi lige tygge godt og grundigt på.

Claus - tak for dine mange super stærke ideer, som vi helt klart vil plukke af.

Og Fashion...det er ganske korrekt, at det ikke er en løsning at tage på FashionOutlet...det koster spidsen af en DB9 at deltage. Men vi forsøger at deltage de steder hvor vi kan lave nogle gode deals om billige stande og kreative sammensætninger. Det er dog lidt svært...

Vi er sådan lidt triste, fordi det er en rigtig øf situation. Men samtidig er vi utroligt rørte og glade for de mange positive beskeder vi har fået omkring vores designs og vores koncept. Tusind tak til alle Jer, der har givet os de skulderklap.

/Rikke

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:47

Jeg stiller også gerne op med en smule kapital hvis det kan hjælpe. Hvis du har nogen billeder osv. må du gerne sende til morten@meconsulting.dk så vil jeg lige prøve og kigge på det netværk jeg har om nogen kunne være interesseret i dit mærke.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)