Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken salgskanal ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg håber at få lidt generel input til "markedsføring" og salgskanaler.
Det er mest et opråb til mulige salgskanaler og inspiration til samme.

Vi er et nystartet virksomhed som har udviklet et unikt og omfattende overvågningssystem.

Vi skal naturligvis finde ud af at sælge produktet, og i den forbindelse har vi haft en omgang med et salg og marketing firma som har lavet rundringning til 200+ virksomheder.
Vi har brugt dette til naturligvis at skaffe kunder, men også til at undersøge hvilke argumenter slår igennem, og hvilke er folk ligeglade med.

Nu er vi klar til næste skridt - men hvad er det ?

Jeg ser et par muligheder:
Vi ansætter en "telefonsælger" som også kan lave et total-salg. Det er en direkte viderførelse af salg og marketing firmaets arbejde.
Vi laver nogle historier og forsøger at få dem trykt i medierne (omtalt i andre tråde) - her overvejer jeg et pro. firma til at hive guldkornene frem i lyset. Fordelen er klart at vi får kunderne til at komme til os.

Hvilke andre muligheder ligger lige til højre fod ? Det er klart at vi ikke har noget stort budget til at sætte annoncer i børsen og lign. så generelle råd til at få solgt sit produkt er velkomne.

På forhånd tak
 - René R. Nygaard
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Det er ihvertfald med at udnytte mediernes interesse for overvågning for tiden. Det er et meget hot emne grundet diskussionen om vi skal have overvågning af offentlige steder.

Station2 var også omkring emnet i går. Hvilket faktisk gjorde at vi her til formiddag blev kontaktet af en af vores kunder (et sikkerhedsfirma) som ønskede at vi sammen hurtigst muligt fik produceret nogle annoncer som belyste netop dette emne. Det er vi så i fuld gang med.

Jeg vil derfor klart anbefale dig at hoppe med på bølgen. Tag kontakt til nogle journalister og få sparket foden indenfor - hvorfor betale for reklamen, hvis man kan få den gratis? Der er nok nogle stykker herinde som kan hjælpe dig med nogle kontaktinformationer på nogle journalister.

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)