Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Green Business House

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Citat

Jeppe-SES:
Spørgsmålet er så om der er nogle her inde der har erfaringer med dem.

Hvad er det som i ikke forstår ved dette spørgsmål? for mig virker det som et helt almindeligt spørgsmål er der nogle ord som i ikke kan forstå?

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mange af jer altid skal gøre en tråd til noget negativt? og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer Wink

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:05

Thomas De Oliveira:
Hvad er det som i ikke forstår ved dette spørgsmål? for mig virker det som et helt almindeligt spørgsmål er der nogle ord som i ikke kan forstå?

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mange af jer altid skal gøre en tråd til noget negativt? og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer Wink

´

Hvilke erfaringer har du selv med Green Business House? Du har skamrost dem, deres ydelser og virksomhedens hovedperson. Men så vidt jeg erindrer har du ikke selv en virksomhed, og du er for ung til at have arbejdet for andre.

Så hvad baserer du dine lovprisninger af GBH på? Hvis det ikke er dine egne erfaringer.

Nøgleordene til det du skal forstå mellem linjerne får du her: Glas, sten, hus. Og så får du ikke flere ledetråde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer Wink

Thomas Thomas Thomas - Nu er det på tide at du koncentrerer dig om din skole. Af samme årsag vil jeg ikke bruge tid på at forsøge at forklare dig hvorfor kommentarerne falder som de gør. Hvis du vil lære mere om det, så tag det med dine forældrer eller din dansklærer.

Køb ren argan olie her

Fra Køge
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

jeg vil holde mig fra at bedømme green business house. Det er op til vores kunder.

Men jeg skriver i denne tråd, fordi der er en ting der er gået igen, i de sidste par tråde jeg har læst her inde.

Folk har det med at blive personlige. nogen har det med at tale ned til visse aminoer.  og tro de er bedre end andre.... det bliver gjort på en raffineret måde. så ikke det ser ud til decideret tilsvining. men jeg synes det nærmer sig.

Jeg synes i skal koncentrere jer om emnet. og ikke lade jer distrahere. Og hvis ikke i har noget pænt at sige til/om en person, så lukker man røven... Sådan er jeg opdraget.... Hvis i dog ikke kan styrer jer. Synes jeg i skal skrive en PM til den person som i synes fortjener det. og på den måde kan man holde sig til emnet i tråden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:41

Jeg synes i skal koncentrere jer om emnet. og ikke lade jer distrahere. Og hvis ikke i har noget pænt at sige til/om en person, så lukker man røven... Sådan er jeg opdraget.... Hvis i dog ikke kan styrer jer. Synes jeg i skal skrive en PM til den person som i synes fortjener det. og på den måde kan man holde sig til emnet i tråden.

Og jeg synes at ledelsen i Green Business House skulle indkalde til et medarbejdermøde hvor man diskutterer hvordan medarbejdere agerer i det offentlige rum. Green Business House er på vej til at lave uoprettelig skade og i stedet for at forsvare noget der ikke kan forsvares, så bør virksomheden fokusere på hvad der kan gøres for at rette op på tingene.

Folk har det med at blive personlige. nogen har det med at tale ned til visse aminoer.  og tro de er bedre end andre.... det bliver gjort på en raffineret måde. så ikke det ser ud til decideret tilsvining. men jeg synes det nærmer sig.

Jeg står gerne frem og vedkender at jeg på en raffineret måde beder Thomas om ikke at udtale sig om noget han på ingen måde har nogen forudsætning for at udtale sig om. Det sker alene for at bringe humor ind i tingene, for drengen er jo 14 år og bør passe sin skole og score piger  istedet for at lovprise en virksomhed som han ikke kender.

Og hvis ikke i har noget pænt at sige til/om en person, så lukker man røven... Sådan er jeg opdraget.... Hvis i dog ikke kan styrer jer. Synes jeg i skal skrive en PM til den person som i synes fortjener det.

Så nu mener du at yttringsfriheden skal begrænses i det offentlige rum eller? Ja det ville også gøre Amino fantastisk populært. Amino og interessen om Amino hænger meget sammen med dialogen i disse emner og det er både de gode og de dårlige. Uden den offentlige debat der fremkommer ved at Google emnerne og uden svarene kommer frem som debatteret på Amino - så er Amino færdigt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:41

Kennet Schøler:
Og hvis ikke i har noget pænt at sige til/om en person, så lukker man røven... Sådan er jeg opdraget....

Gid din kollega havde fået samme opdragelse.

http://www.amino.dk/forums/t/81229.aspx?PageIndex=1

Problemet er i bund og grund det åbne spørgsmål om nogle har erfaringer med green business house? Det har alle i princippet qua jeres deltagelse i diverse tråde. Jeg hører selv til dem er forarget over holdningen i ovenstående tråd. Jaja man kan lave fejl som Fashion-seller er inde på. Men trods alle muligheder lukkede I selv  tråden og efterlod mig med et negativt billede af green business house. Et billede af et firma som taler ned til sin potentielle kundegruppe. Det er en erfaring, som jeg har gjort mig .

Men når ret skal være ret så fortæller ovenstående tråd ikke om I er hammerdygtige til regnskab, lønadministration, inkasso og alle de andre forretningsområder, som I beskæftiger jer med.

Det er problemet med et åbent spørgsmål, som blot spørger om erfaringer med jer.... - Det har vi alle via jeres gøren og laden på Amino....

Henrik

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:56

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer Wink

Thomas Thomas Thomas - Nu er det på tide at du koncentrerer dig om din skole. Af samme årsag vil jeg ikke bruge tid på at forsøge at forklare dig hvorfor kommentarerne falder som de gør. Hvis du vil lære mere om det, så tag det med dine forældrer eller din dansklærer.

Hr. lagersalg du skal slet ikke blande dig i hvad jeg skal passe og hvad jeg ikke skal passe!

Syntes du det er sjovt at skrive sådan noget om mig, kun fordi jeg er 14 år? tror du det hjælper noget?  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:18

Hva får I ud af sådan noget personligt fnideri?

Det er alle mænd, som skriver her, men opførslen og dramaet ligner til forveksling noget, som teenagepiger er mestre i at skabe...

Måske vi har fundet Aminos egne Drama Queens ;D

Og for der ingen misforståelser skal være, så prøv dog at stoppe mens legen er god... Det der gavner ingen...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:24

Fashion-Seller:
Hva får I ud af sådan noget personligt fnideri?

Spørg lagersalg123

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:45

Thomas De Oliveira:

Spørg lagersalg123

Der skal to the biatch-fight, så han er ik ene om det...

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)