Citat
Hvad er det som i ikke forstår ved dette spørgsmål? for mig virker det som et helt almindeligt spørgsmål er der nogle ord som i ikke kan forstå? Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mange af jer altid skal gøre en tråd til noget negativt? og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer |
´Thomas De Oliveira:Hvad er det som i ikke forstår ved dette spørgsmål? for mig virker det som et helt almindeligt spørgsmål er der nogle ord som i ikke kan forstå?Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor mange af jer altid skal gøre en tråd til noget negativt? og specielt dig Hr. lagersalg123 nej jeg er ikke på fjolletobak.... Det kunne være man skulle prøve det så man kunne grine af dig og dine åndsvage kommentarer
Hvilke erfaringer har du selv med Green Business House? Du har skamrost dem, deres ydelser og virksomhedens hovedperson. Men så vidt jeg erindrer har du ikke selv en virksomhed, og du er for ung til at have arbejdet for andre.
Så hvad baserer du dine lovprisninger af GBH på? Hvis det ikke er dine egne erfaringer.
Nøgleordene til det du skal forstå mellem linjerne får du her: Glas, sten, hus. Og så får du ikke flere ledetråde.