Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er kr. 600/t standard for magento-hjælp?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften beskriver, så vil jeg gerne vide om 600kr i timen er et normalt niveau for mangento-relateret support hjælp? Det drejer sig mest om ændringer/tilføjelser tilpasninger i mangento.

Jeg spørger herinde, da jeg ved at der er mange, der efterhånden beskæftiger sig med Magento. Vi hører ofte kun om opstartsomkostningerne, men opstart er kun en meget lille del af det at have en shop. Jeg har ofte brug for hjælp til småting, og har efterhånden brugt flere penge på tilpasning end for den oprindelige shop. Der vil derfor være et konstant behov for hjælp.

Lad mig høre fra Magentokompetente folk - også gerne jer der sidder udenfor landets grænser Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:00

Hej Morten,

Det kommer jo an på om det er en studerende du har fat i, eller om det er en freelancer. Men jeg vil sige at jeg har hørt priser som ligger et stykke over det du beskriver.

MEN det burde da være muligt at finde kompetent hjælp til billigere penge. Men husk for guds skyld at se referencer. Pris og kvalitet hænger ofte sammen.

Mvh. Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:03

Michael Grove:
Men husk for guds skyld at se referencer.

Ja - jeg gider ikke at bruge studerende. Jeg skal sgu være sikker på at det der bliver lavet er ordentligt. Det er også derfor jeg hidtil har brugt den samme, men timeprisen gør at opdateringerne / ændringerne ikke sker lige så hurtigt som jeg kunne ønske. Derfor finder jeg hellere en anden leverandør, der er vant til at arbejde i Mangeto - og som du selv siger - har referencerne i orden.

Tak for rådene :=)

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
@Morten: Jeg synes du er lidt hård ved de studerende nu. Jeg er fx selv studerende og mener egentligt, at jeg leverer et ordentligt stykke arbejde. Og det synes mine kunder også!

@ontopic: Hvis du ikke ønsker at bruge en studerende, men istedet skal bruge en freelancer, der lever af at lave sådanne webløsninger, så tror jeg ikke du kommer under 600kr. Medmindre du får det outsourcet, hvilket der jo også hurtigt kan være nogle komplikationer med.

Men som sagt, hvis du vil meget under de 600kr, så får du nok fat i en studerende, som du tydeligvis ikke bryder dig om.
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:19

Jeg ved ikke om de arbejder med Magento, men jeg er ved at få lavet en hjemmeside hos Mira i Holstebro, så vidt jeg husker er timeprisen under 500 kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:46

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Som overskriften beskriver, så vil jeg gerne vide om 600kr i timen er et normalt niveau for mangento-relateret support hjælp? Det drejer sig mest om ændringer/tilføjelser tilpasninger i mangento.

Hvis du jævnlig har brug for dette ville jeg prøve at outsource, prøv at hør lars fra Indosoft.dk
Der får du uddannet folk til 1/6 i timepris og har ikke hørt noget dårligt om Indosoft.dk

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Puha, timepriser er altid svære at forholde sig til. Nogengange kan det godt betale sig at bruge programmøren til 800/t end ham der kun tager 350/t.

Når man "lejer" en programmør, lejer man ikke kun det at han kan taste på tasterne, men også alle de timers erfaring som ligger bag ved programmørens kompetencer.

Om du føler at programmørens arbejde er 600/t værd, er vel det som er den afgørende faktor.

Mvh
Henrik 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:54

Det er vel også et spørgsmål om hvor hurtigt evdkommende arbejder. Der skal ikke meget hovedregning til for at regne ud at hvis programmøren til 600/t arbejder dobbelt så hurtigt som programmøren til 350/t skal der ikke mange timer til før det kan betale sig ;).

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:06

Hvis du har brug for hjælp til småting, så lægger du få timer og forventer at få ekspertviden. Du køber viden der tager 10 eller 100 timer at opnå for en times pris. Jeg synes bestemt ikke det er for højt, hvis du har et godt samarbejde og ellers får dine ønsker opfyldt.

Jeg ville ikke outsource småtilrettelser, da overheaded er for stort.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:38

Hej Morten.

Jeg vil mene det kommer an på hvilken opgave det er. 600,- kr/timen er nok et gennemsnit af hvad folk tager. Personligt ligger vi (www.billigmagento.dk) under dette beløb.

Du kan sende mig en mail: Daniel@billigmagento.dk Hvis du er interesseret i at høre mere.

Med Venlig Hilsen

Daniel Skov Jacobsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)