Hej Anders,
Sådan som jeg forstår dig, så skal du bruge et sted som står for selve produktionen og så sender varene direkte til slutkunden.
I så fald vil jeg kunne hjælpe dig. Vi laver nogenlunde det samme for bl.a. nogle web- og reklamebureauer, hvor de skal have trykt eller printet noget til deres kunde. Vi får ordren sammen med diverse filer, hvorefter vi så producerer det færdige materiale og sender det direkte til slutkunden med bureauet (ikke os) som afsender. Det er det som vi kalder for en "whitelabel produktion", da det ikke fremgår at vi står bag produktionen - og bureauet slipper for at skulle modtage pakken for så derefter at skulle sende den videre igen.
Hvad angår selve produkterne, så kan vi uden problemer producerer det som du spørger på - både som normale foto, canvas-print m.m. Der hvor der dog er nogle udfordringer er på indrammede materialer. For det kræver en specialtransport når de skal sendes. Sådan noget kan ikke sendes med Post Danmark uden at det har taget skade når det er kommet frem. Så det er en fragtmand det skal sendes med - hvilket er en del dyrere og navnlig kræver at der er nogen hos slutkunden til at tage imod.
Men du er meget velkommen til at kontakte mig - enten ved at ringe til MediaMouse, eller ved at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk - hvis du vil høre mere omkring en whitelabel produktion.
/Jesper