Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto print on demand?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Kender I til en online service man kan bruge til foto print on demand? Jeg vil oprette en webshop hvor man kan købe billeder, som man efterfølgende får leveret til døren som print, optimalt indrammet eller på canvasprint. Lidt i stil med Cafepress shops.

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:30
Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 00:25

Nej, desværre. Jeg formulerede mig dårligt, det skal være en tredjepart som tager sig af print og fragt, efter kunden har bestilt på min side. 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:35

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:29

Hej Anders,

Sådan som jeg forstår dig, så skal du bruge et sted som står for selve produktionen og så sender varene direkte til slutkunden.

I så fald vil jeg kunne hjælpe dig. Vi laver nogenlunde det samme for bl.a. nogle web- og reklamebureauer, hvor de skal have trykt eller printet noget til deres kunde. Vi får ordren sammen med diverse filer, hvorefter vi så producerer det færdige materiale og sender det direkte til slutkunden med bureauet (ikke os) som afsender. Det er det som vi kalder for en "whitelabel produktion", da det ikke fremgår at vi står bag produktionen - og bureauet slipper for at skulle modtage pakken for så derefter at skulle sende den videre igen.

Hvad angår selve produkterne, så kan vi uden problemer producerer det som du spørger på - både som normale foto, canvas-print m.m. Der hvor der dog er nogle udfordringer er på indrammede materialer. For det kræver en specialtransport når de skal sendes. Sådan noget kan ikke sendes med Post Danmark uden at det har taget skade når det er kommet frem. Så det er en fragtmand det skal sendes med - hvilket er en del dyrere og navnlig kræver at der er nogen hos slutkunden til at tage imod.

Men du er meget velkommen til at kontakte mig - enten ved at ringe til MediaMouse, eller ved at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk - hvis du vil høre mere omkring en whitelabel produktion.

/Jesper

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 14:17

Jeg vil tro at Jan fra Dansk Digital Lab kan hjælpe dig. De laver allerede dropshipping for adskillige fotografer - Både børnehavefoto, bryllupsfoto og kunstfoto.

Du kan tilslutte dig deres onlineservice så dine kunder kan bestille direkte fra din hjemmeside.

Vh Brian

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:13

Åh ja, dem glemte jeg helt i mit hastværkSmile

Jeg undesøgte markedet for udprintning af billeder knapt et år siden, og Dansk Digital Lab kom ud som nr. 1 på min liste. Det skyldes ikke mindst meget venlig og imødekommende svar fra Jans side på mine foresprøgsler.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 25. May 09
Skrevet kl. 01:24

Jesper det lyder godt, vi undersøger det nærmere. 

Og tak for linket til Digital Lab, ser godt ud. Tak for input, nu har vi noget at arbejde videre med. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)