Jeg har for et stykke tid siden skrevet en tråd, om hvordan jeg kunne skrive min forretningsplan - hvor jeg fik nogle gode svar. Jeg kom i gang, men i dag fik en en anden ide som efter min mening er meget unik. Så gik jeg død med min forretningsplan - hvad gør jeg så nu?
Mange siger at en forretningsplan ikke er så vigtig, men jeg kan godt li at have det hele skrevet ned på papir, og kunne vise mulige samarbejdspartner planen for vækst, ideen, konceptet, og målene.
vis din ide er unik og god og du brænder for din ide , skulle din forretnings plan nok komme , med løb en tur gå en tur i byen kort lave noget en time eller mere og få fornyet inspiration ,
vidste jeg går i stå , løber jeg en lille tur i vores smukke natur , og kommer hjem med fornyet kræfter og nye unikke ideer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tror du skal uddybe din problemstilling for at nogen kan hjælpe.
Fordi du får en ny idé dør den gamle vel ikke?
Mine ideer er begge unikke, men problemet er at de ikke helt er ens..
Igennem mit bugdet skal jeg indkøbe nogle ting som jeg kan bruge til begge ideer, men spørgsmålet er hvordan jeg finder ud af hvilken ide jeg skal gå efter, fordi jeg brænder for dem begge, men de begge tager også en masse tid.
Sæt begge koncepter op ved siden hinaden, og beslut dig for, hvilken du vil føre til livs.
Læg den anden idé i en mappe, og gem den til engang du har tid til nyt (gør i det hele taget det med alle ideer, uanset hvor tåbelige de måske kan være )
Jeg ville selvfølgelig vælge den ide, jeg tror du kan få størst muligt afkast på. Altså den ide som ka' give dig den bedste forretning... Meget enkelt. Og ja det ene kan da self være lige så god som den anden.
Hvis de umiddelbart er lige gode, så slå plat og krone om det. Inden du ser, hvad det blev, så mærk efter i dig selv, hvad du håber det blev - og vups så har du svaret :-)
Hvis de umiddelbart er lige gode, så slå plat og krone om det. Inden du ser, hvad det blev, så mærk efter i dig selv, hvad du håber det blev - og vups så har du svaret :-)
God ide - prøver jeg lige
Men jeg kan muligvis også smide ideerne sammen og gøre konceptet større?