Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan død - pga. ny ide. Hvad gør jeg?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas hvis du har brug for en sparringspartner eller samarbejdspartner til en eller begge dine ideer, er du velkommen til at skrive en PB til mig, så kan vi evt. tage den over mail...

Jeg synes det er rigtig spændende at udvikle koncepter og indgå i projekter,  så du kunne måske være interesseret. Min erfaring siger mig, at det ofte giver en synergi-effekt at være flere om et projekt/koncept. Du er i hvert fald velkommen til at sende en PB.

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvis du har en iværksætter i hjertet vil du opleve denne situation flere gange gennem livet - og der findes helt sikkert mange forskellige råd ti lat håndtere dette.

Min filosofi omkring det at nå sine mål drejer sig om 'fokus'. Se derfor på dine idéer som 2 gode idéer, du vil komme til at gennemfører, men beslut dig for hvilken du vil fokusere på først.

Hjernen er en vidunderlig muskel, som vil arbejde på begge dine idéer i underbevidstheden, så når du vælger at kaste dig over din 2. prioritet vil du oplve at du kommer hurtigere ud over stepperne.

Om det er den idé der er hurtigst at realisere eller den der giver dig det største udbytte der er det rigtige første valg kan jeg ikke sige dig. Men lad din 'lyst' og 'energi' være et tungt vejende parameter i dit valg.

Held & lykke !

Claus Handberg

http://forretningsplanen.blogspot.com

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)