Hej Alle Vi har alle oplevet krisen og nogle af os har mærket den tættere end andre. Jeg søger en god virksomhed som netop står og mangler deres nye super National salgschef. Jeg tænkte der måske var en Amino bruger som havde hørt om et opslag, som ikke var offentligt endnu. Personen er en kontakt til mig. Nogle af hans kompetencer er:
Key Account Managment Salgsmøder – planlægning og gennemførelse.
Udvikle og forbedre salgsværktøjerne.
Løbende coaching, opstille konkrete mål og følge op.
Deltage i tværorganisatoriske udviklingsprojekter og strategiarbejde.
Eget KAM ansvar for flere kæder Forhandling og implementering af årsaftaler Håndtering af ny ansættelse og afskedigelse. Deltager i overenskomstforhandlinger. Total økonomi
Hvis du læser dette indlæg og gerne vil høre mere har jeg mulighed for at uddybe med et CV og personens resultater i form af vækst og markedsandel etc.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mathias Vinther
Normal 0 0 1 82 472 3 1 579 11.1287 0 0 0
|
Salgchef søger job.
- 1
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Kære Jesper !
For at disse kan blive fundet, er det vel nødvendigt og vide hvor de findes henne ? F.eks. her på www.amino.dk Men du har måske bedre ideer, det tror jeg mange ville være taknemlige for. Det kan være at krisen også opstår inde for SEO verden !!!
Venlig hilsen Ib Abildgaard RÅD & MAL
|
|
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
He he, den ville jeg prøve at se om lykkes - det giver da i hvert fald en god start :-)
Mvh. Thomas De Oliveira |
Hej Mathias, Jeg vil gerne vide mere, jeg mangler en SKARP SKARP KAM'er og på sigt salgschef i Just-Brand, så han er velkommen til at sende mig en ansøgning / CV hvis det er noget han skulle være interesseret i. Dog kræver det selvfølgelig han har erfaring med KAM arbejde og har erfaring inden for salg af online markedsføring (B2B) - men kan ikke læse så meget om ham her, så han må sende mig lidt info - han er også mere end velkommen til at kontakte mig på tlf. 7020 9798 hvis han vil have en snak omkring jobbet/virksomheden.. //Martin Larsen Just-Brand job@just-brand.dk Tlf. 7020 9798 |
Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics
Hej Martin Mange tak for din henvendelse. Personen er nu med nyt job så det er fantastisk. Jeg skal nok komme med hint hvis jeg støder på en jeg kan anbefale til jobbet. Ønsker dig rigtig god vind fremover med de spændende projekter.
DBH Mathias Vinther |