Hej Lagersalg, Jeg tror nu vedkommende får mere bøvl fremfor gratis PR hvis hun læner sig op ad D.K's navn - altså noget med INK.? Det er da fedt hvis et eget mærke kan blive associeret med et eksisterende kendt brand, men kan det ikke også skabe alt for høje forventninger til sit produkt og dermed være ødelæggende, netop fordi man ikke har samme ressourcer/succes som INK. Men, ros skal du have for dine forslage... de er gode! men, personligt, hellere: "www.givdemfingeren.dk", "neglekompagniet.dk", "fabrin.dk", "nailsink" osv. fremfor: "www,smukke-negle.dk", "hotte-negle.dk", "rose-nails", osv det var det, jeg mente med alle andre navne, og vist også det Lund mente? Held og lykke
|
Hejsa alle.
Mange tak for alle de super fine forslag.
Hvad siger i til: fab-nails.dk ?
I logoet skal der yderligere stå Designed by Fabrin, lidt a la det der er forslået NailsINK
Jeg er meget i tvivl om, hvor vidt det er et navn jeg kan bruge (ledigt). Jeg skal helst ikke have nogen på nakken ved mit bijob
Hvor får i printet visitkort, hvilken webudbyder ville i vælge (jeg forventer at skulle betale mdr gebyr). Jeg har tidligere fået printet hos Vistaprint som var næsten gratis.
I am on fire med mit nye projekt.
Endnu en gang mange tak for al jeres hjælp